Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Programmør søges som partner. (Ulønnet)

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)
Fra Nørre- Snede.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 22:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej venner 
Mig og 2 er i gang med at starte en virksomhed op, og vi mangler en mand til vores team. Vi søger en frisk fyr der er klar til at give den gas, han skal kunne lave koder til hjemmesider og kan kunne lave apps. Vi er meget seriøse omkring projektet vi er ved at starte op, så hvis der er nogen der er interesseret så må i meget gerne skrive til mig her under eller i en privat besked. Så kan vi måske mødes eller tage den over mobilen eller Skype. Alt afhængig af hvor du befinder dig :)
Forsæt god dag alle :)  

Tilmeldt 14. May 13
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 22:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikolaj.

Man kan ikke sende dig privat besked.

Tilføj thomz3n på Skype, og vi kan tales ved :-)

Fra Allerød
Tilmeldt 27. Dec 11
Indlæg ialt: 794
Fra  Ordklar.dk Skrevet kl. 22:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Du oplyser på ingen måde om der er løn i det eller ej?

Fra Nørre- Snede.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vil jeg lige gøre i morgen :)

Fra Nørre- Snede.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 23:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Det med løn osv, det er også noget vil havde tænkt der skulle aftales, i samarbejde med ham/hende der vil være med til det. Endeligt ville faktisk haven en med i projektet, som i at han/hun ville få procenter af det vi laver :)

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 08:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Nickolaj "Skytte":

Det med løn osv, det er også noget vil havde tænkt der skulle aftales, i samarbejde med ham/hende der vil være med til det. Endeligt ville faktisk haven en med i projektet, som i at han/hun ville få procenter af det vi laver :)

Der står i overskriften, at det er ulønnet - så hvordan kan det være med løn? Husk på, at mange som jer søger en samarbejdspartner med de kvalifikationer og I skal virkelig kunne skille jer ud.

At finde en med de kvalifikationer bliver utrolig svært, når der intet skrives om projektet, hvilken erfaring personen skal besidde osv.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Nørre- Snede.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 13:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej KennM
Vi har tegnet og gjort alt det strategiske klar vi er selvfølgelig villige til at lave noget om på det, hvis der kommer gode bud. Det med løn kan jeg ikke huske jeg havde skrevet ulønnet, men vores planer var at ham/hende, der ville hører om vores projekt, skulle have dele af de penge vi vil tjene på den app, vi havde tænkt os og lave. 
Og vi vil selvfølgelig gerne fortælle om, hvad vi vil lave, men det vil vi helst ikke sige i åben forum og i stedet snakke med folk, der ville være interreseret i projektet.
Men KennM hvordan ville du så finde folk der kunne lave app's og hjemmesider, hvis man ikke selv kan det?  

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 13:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Nickolaj "Skytte":

Og vi vil selvfølgelig gerne fortælle om, hvad vi vil lave, men det vil vi helst ikke sige i åben forum og i stedet snakke med folk, der ville være interreseret i projektet.
Men KennM hvordan ville du så finde folk der kunne lave app's og hjemmesider, hvis man ikke selv kan det?  

Hej,

Til at starte med, er det nok en god ide at skrive lidt om jer selv personligt, og hvad I har er erfaring og kompetencer. Ellers tror jeg det bliver meget svært at finde en god programmør der vil hjælpe jer, uden at få en fast og fair betaling for det han laver til jer.

Hilsen Simon

Fra København S
Tilmeldt 21. Oct 12
Indlæg ialt: 110
Fra  Beerpong Liga DK Skrevet kl. 14:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Nickolaj "Skytte":

Hej KennM
Vi har tegnet og gjort alt det strategiske klar vi er selvfølgelig villige til at lave noget om på det, hvis der kommer gode bud. Det med løn kan jeg ikke huske jeg havde skrevet ulønnet, men vores planer var at ham/hende, der ville hører om vores projekt, skulle have dele af de penge vi vil tjene på den app, vi havde tænkt os og lave. 
Og vi vil selvfølgelig gerne fortælle om, hvad vi vil lave, men det vil vi helst ikke sige i åben forum og i stedet snakke med folk, der ville være interreseret i projektet.
Men KennM hvordan ville du så finde folk der kunne lave app's og hjemmesider, hvis man ikke selv kan det?  

Du har skrevet ulønnet i dit emnefelt.

Du skriver "men vores planer var at ham/hende, der ville hører om vores projekt, skulle have dele af de penge vi vil tjene på den app, vi havde tænkt os og lave. " Det er lidt for nemt at skrive, da det I reelt skriver er, at programmøren skal have procentdele i det arbejde han/hun selv laver, hvilket jeg ikke tror sælger særlig godt.

Som der bliver sagt, skal I virkelig bringe noget unikt på banen og jeres indlæg virker nok lidt for useriøst til at I får særlig mange henvendelser. Jeg så en gut forleden herinde, der søgte en samarbejdspartner, med et meget langt og gennemarbejdet oplæg.

I skriver at I har alt det strategiske på plads. Det er simpelthen for nemt at skrive. Det er ligesom at skrive " du programmerer og vi laver alt det andet". I bliver simpelthen nødt til at definere hvad "alt det andet" er. Smid noget konkret på banen omkring arbejdsfordeling. Hvis I ikke vil sige jeres idé, så kom i det mindste op med noget relateret som man kan forholde sig til. 

Så stil jer selv spørgsmålene og svar på:

1) Hvad er jeres præcise roller, hvad har I gjort, hvad kan I og hvad skal I bidrage med, både på kort og lang sigt?

2) Hvad bidrager I med, som en eventuelt programmør ville få gavn af, evt. kapital, kontakter, samarbejdsaftaler mv.

3) Hvad er jeres argumenter for, at programmøreren ikke spilder sin tid?

Held og lykke med det!

Mvh. Jacob

Fra Nørre- Snede.
Tilmeldt 1. Oct 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Nu skal du hører Jacob, vi er 2 drenge fra HHX- min ene partner går i 1. G og jeg selv går i 2.G. 

Vi har lavet tegninger og skrevet ned over hvordan det hele skal fungerer, i det vi vil lave. Så det vi gerne vil ønske fra en programmører er, at han har mulighed for at kunne lave det vi har tegnet. Vi er ikke helt færdige med designet omkring app'en.
Vi ønsker også at koble den til noget SMS, til ældre mennesker, men den primær målgruppe er folk der kommer til at bruge app'en.
Arbejdsfordelingen har vi ikke tænkt så meget over, men der skal selvfølgelig være rimeligt arbejdsfordeling. Vi skal ud og snakke med nogle virksomheder hvor vi forventer at vi kan snakke om at få deres reklamer ind på app'en, i evt. nogle artikler vi skriver.
Fordelingen er jeg er udaf til billedet, og skal ud at sælge det til de virksomheder vi skal snakke med. Min partner er god til at skrive, så han vil bruge meget tid på nogle artikler der er MEGET relevante i vores app.
Dem der vil være mere interreseret vil jeg snakke med over skype, hvor jeg måske vil sætte 2 timer af, eller måske mindre, hvor han/hun så får hele baduljen om vores idé og planer.

Vi vil søger for at lave alle tegningerne omkring app'en og vi skal ud og snakke med en af mine partners mor's arbejdskollega der ved meget omkring app's og lærer os lidt omkring flow i app'en. 

På langt sigt har vi tænkt os at blive ved med at holde den opdateret, med bl.a. artikler og tænke den videre. Så vil vi også drive statistik med tallet af bruger. Og om noget tid vil vi gøre den global, hvis den slår i gennem i Danmark, men vi vil starte med at have den på dansk.

Programmøreren vil ikke spilde sin tid, fordi vi er 2 unge drenge der har store ambitioner omkring dette projekt. Så er det op til ham selv at vurder om det er noget han vil gå med begge ben ind i. Vi håber selvfølgelig det er en programører der ved hvad han laver, og han skal ikke føle han ikke er med i det, han skal komme med alle de idéer, så han er lige så meget med i det som vi selv startet.

Det med jeg har skrevet ulønnet, har jeg nok ment med at han selvfølgelig ikke vil få noget i starten, men vi regner med at den vil give penge om ikke så langt tid.

Ps. Det er vigtigt at han kan have tid til det, fordi vi har planer om at få den ud så hurtigt som muligt, da dette tidspunkt på året er den perfekte tid at få den ud.

Håber jeg har givet nok informationer, til at i bliver mere interreseret. Håber også jeg har svaret på alle dine spørgsmål, hvis du har brug for at vide mere, så spørg så vil jeg uddybe.

Side 1 ud af 2 (11 indlæg)