Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp - Har tabt en million

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)
Tilmeldt 10. Oct 14
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 17:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi ligger på Roskilde bus  st. Foran Running Sushi.

problemet med vores omsætning er opstået grundet den virkelig hårde konkurrence med nabo-pizzariaet. Vores fantastiske er fantastiske, de er meget mættende og priserne er fine. Vi har delt 5.000 flyets ud indtil videre. Man kan finde os på Just Eat osv. Men det er ikke vores omsætning vi prøver at få rettet op på. Vi prøver at komme væk herfra, men på samme tid prøver vi at minimere vores tab. Jeg tager til den gratis advokathjælp her på Onsdag for at høre om mine muligheder. Lige nu har jeg også sat en mægler på. Men en dårlig en af slagsen kan jeg se, så derfor akal jeg have fundet en ny til den 1. I næste måned. Kender i en god en?

på forhånd tak

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 00:17
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Nu har jeg lige hurtigt kigget jer på just eat... hvis det her altså er jer : http://www.just-eat.dk/restaurants-majestic/menu

nu er jeg hverken gordon ramsay eller bare det der ligner...:)

men når jeg kigger der så får jeg indtrykket af at det er et pizzaria ikke at jeres specialitet er er sandwich.. i har sandwich, pizza, burgere og hvad ved jeg... i mangler bare sushi for at dække hele pladen:)

der er ikke noget her der fortæller mig at i er pisse gode til at lave sandwich... det ligner bare et pizzaria blandt alle de andre tusinde.. som dog dækker endnu mere end alle de andre... men det ser jeg (med tanke på hvad gordon altid siger) ikke som noget godt.

vi har i kolding en sandwich bar (taste it) som ligger for enden af gågaden med verdens dårligste parkeringsforhold... der er en 50 meter til nærmeste parkeringsplads og man skal betale for at parkere der.... den har ligget der i 20 år og laver ganske simple sandwich, en simpel salat og nogen små pizzaer... hele byen ELSKER DEN! de er kendt for deres sandwich og det er det... de er gode med hverken overflod af fyld eller noget... de er bare som de skal være. butikken er pisse lille og 3-4 kunder der venter på mad så må resten vente udenfor:)

kort sagt der er INTET der er "positivt" (uden det skal lyde negativt) ved den sandwich bar udover maden men vi elsker dem sgu alligevel:) fik derfra så sent som idag:)

for at vende tilbage til dig, kommer jeg tilfældigt forbi jer på just eat uden at kende jer er jeg væk igen... alt alt alt for stort menu kort til mig... har ingen ide om hvad i kan finde ud af.... for enten kan i alt eller også plaffer i bare løs med spredehagl... og tvivler på nogen kan alt...

men kan se ud fra dine indlæg at du/i har givet op og vil nu bare ud af det... tror ikke det er den billigste måde at komme ud af det.

jeg har ingen ide om hvad sådan noget koster eller kan koste... men tænker... hvad gør at jeg skulle købe jer? i har ikke et godt navn, ingen kunder, dyr husleje og meget andet... jeg kunne lige så godt bare starte selv inde ved naboen og ofre 250.000 kr. og selv være igang...

jeg forstår dog ikke dine tal.. bytikken har kostet 600.000 skriver du... og 250.000 for indretningen.. hvad gik de 600.000 kr. til? det er jo et lejemål... er det til det franske franchise eller noget jeg misforstår?

og uden at lyde mistroisk... så kan man da ikke knokle røven ud af bukserne hvis der ingen kunder er... kan gå med til at i der meget... men hvis der ingen kunder er... hvad dælen får i så tiden til at gå med? ud med 500.000 flyers!:)

men kort og godt... jeg tror det nemmeste og bedste måde at komme ud af det på er ved få forretningen op og køre... butikken virker ikke attraktiv på mig.

skulle mit indlæg på nogen måde lyde negativt er dette ikke meningen!


Mvh.

Nikolai R. Jensen
www.altimobiler.dk

Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Majestic:

Men det er ikke vores omsætning vi prøver at få rettet op på. Vi prøver at komme væk herfra, men på samme tid prøver vi at minimere vores tab. 

Hvorfor er det, at du ik med simple midler, vil gøre forretningen salgsbar? Helt seriøst, ville du så selv købe en butik, som har de problemer med omsætning, som du selv påpeger? En søgning på dit firmanavn, og denne tråd er nummer 1 på Google

Jeres menukort er alt alt alt alt alt for uoverskueligt. Ligesom mange andre pizzariaers. Helt seriøst over 100 forskellige ting? Hvordan kan man have friske råvarer hjemme til så mange forskellige menuer? Desuden sælger i jo stort set alt andet end sandwiches næsten. Sandwiches er en lille del af det gigantiske menukort!

Prøv at tjekke www.joeys.de og tjek, hvor få pizzaer de har. Men de sælger sindsygt mange! Her i byen er der 1-1½ times ventetid, hvis man bestiller mellem kl 18-20. De kaster pizzaer over disken, fordi det er rigtig god kvalitet til en overkommelig pris, og det er let og overskueligt at vælge!

Mit råd er, at I alligevel bruger de næste 3-6 mdr konstruktivt til at tilføre forretningen værdi, for I finder næppe nogen, som fra dag til dag vil overtage forretningen, og slet ik med de dårlige tal og forudsigelser, som du selv kommer med i tråden...

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Tilmeldt 17. Dec 07
Indlæg ialt: 1876
Skrevet kl. 17:51
Hvor mange stjerner giver du? :

De sidste tre gange jeg var forbi Roskilde station kiggede jeg af interesse efter jeres forretning, og først tredje gang bemærkede jeg den. Fra svarene her havde jeg regnet med at I lå på stationssiden.

Koldt og kontant så får i det svært. På 10 minutter bemærkede omkring kl 17 bemærkede jeg EN person der gik foran jeres forretning. Pizzariaet overfor jer havde 5-6 på deres hjørne hvor folk drejer ned mod gågaden, og på den modsatte side ved stationen var der langt over 100 i samme periode.

Jeres beliggenhed der dårlig, forretningen er for høj, vinduerne er for små og jeg vil gætte på at hvis I gik ned i turnellen ved stationen eller selv folk på stationen så ville ingen kende jer/anbefale jer som spisested.

Jeres lokaler virker dårligt set fra stationen og derfor bliver jeres trafik aldrig god på det sted. I bør se at bevare så meget værdi som muligt, men lokaliteten kommer næppe til at virke -I bliver tørret af udlejer, og medmindre i kan få lejen meget længere ned så står I meget skidt. 

 

Side 3 ud af 3 (24 indlæg)