Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hmmm... holde sig i form hvad gør I har I gode ideer?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 21. Nov 11
Indlæg ialt: 131
Skrevet kl. 22:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er nok ikke den eneste der sidder lidt for meget og har for meget travlt og ikke får rørt sig så meget som jeg skulle i en travl hverdag med mange gøremål.

Jeg har kort til et træningscenter men de tjener fedt på jeg ikke lige kommer afsted og jeg vil egentlig hellere løbe en tur end at tage derned. Når jeg er dernede så står jeg som regel 30-40 minutter på sådan maskine man bruger arme og ben på det kaldes vist crosstrainer tror jeg.

Så jeg får ikke udnyttet mit medlemskab ret meget så jeg overvejer og opsige det også selv købe sådan en maskine jeg kan have stående derhjemme så kan jeg lettere træne lidt hver morgen og se noget jeg gerne vil se i tv istedet for det reklame skidt der vises i et træningscenter.

Men da jeg ikke er nogen stor trænings og motions fanatiker så ved jeg ikke helt hvad vil være best til at få svedt og smidt lidt kg og får rørt så meget af kroppen som muligt. Jeg gider ikke sådan et eller andet TV-shop mirakel maskine der mener den kan det hele det skal være noget seriøst.

Hvad gør I og hvad kan anbefales af udstyr?

/Magnus

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 22:19
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hvorfor vil du bruge udstyr? Løbeskoene på og ud i naturen og løb, få frisk luft og dagslys. Cykling er også en mulighed.

Tilmeldt 22. Jul 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

For mig handler det er høj grad om motivation..

Anser jeg det for en straf at træne kommer jeg formentlig ikke afsted. Men sætter jeg mig selv op til det og går og glæder mig til træning går det helt fint.

Har en længere periode trænet fra kl 530-610, inden jeg kørte på arbejde. Ikke særlig lang tid nej, og gav mig måske kun 80-90%, men det er langt bedre end slet ikke motion.

Også var det overstået og jeg var spræng fuld af energi de næste rigtig mange timer. 

Gider du ikke stå på crosstraineren i 40 min, så gå en tur i skoven. Løft nogle frivægte. De rigtige øvelser kan køre dig helt død på 10-15 min.. Gjorde det i de perioder jeg ikke gad træne skulder eller ben.

Er man mere til holdtræning er crossfit og core rigtig god træning

Håber det kunne hjælpe lidt og du genfinder motivationen :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hejsa.

Nu ved jeg ikke hvilken type du er, men denne motivationsvideo har hjulpet mig helt vildt meget :)

">

\\Benjamin

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)