Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på min webshop!

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 23:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Benjamin,

Tak for dit input!

Ja, flere produkter er på vej! Grund til at priserne er lidt høje, er fordi jeg tester om det konvertere bedre, at lægge fragten oven i prisen også tilbyde gratis fragt. Jeg sender ikke nok pakker til at få volumerabat, og fragten er jo ret høj. Men tror en del falder fra, hvis de inden betalingen for smidt 39,- i hovedet, for leveringen. 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:04
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Byggemanden,

Det kan godt være, at jeg skal være lidt mere specifik, det vil jeg tænke lidt over - tak!

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Magnus

Sjov lille niche du har fundet dig der :) Har du f.eks overvejet at sælge bøger om pizzaer ? både kogebøger men måske også bøger med historien bag pizzaen.

Du kunne også udvide med gør det selv pizza kit, - man køber dejen og tomatsaucen af dig (Din egen eksklusive hemmelige opskrift naturligvis)

Hvordan det foregår rent praktisk med håndteringen kan sikkert løses.

Mvh. Martin

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin,

Tak for dit feedback :-)

Det er sjovt du nævner bøger, jeg har nemlig her til aften, haft taget fat i Gorm Wisweh, som har lavet en rigtig fin opskriftsbog om pizza - den tror jeg vil klæde min webshop. Det er en fin idé med pizza kit, den har jeg også haft tænkt over. Fx. med noget specielt italiensk mel, der er godt til pizzabagning - men ja, så skal jeg nok lige en tur forbi Fødevarestyrelsen! 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej igen

Endnu mere sjovt er det at du nævner Gorm Wisweh, jeg var i København i sidste uge og gik forbi hans stand i tovehallerne hvor de netop solgte deres egen version af et pizzakit, deraf ideen :)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 00:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Haha, det var da godt nok pudsigt - det er heller ikke så lang tid siden, at jeg var forbi Torvehallerne, men jeg var faktisk ikke klar over, at hans sted lå der! Nu ved jeg det, til næste gang :-)

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 19:05
Hvor mange stjerner giver du? :

Så har jeg fået en aftale i hus om, at sælge Gorm Wisweh's pizza-bog - det ser jeg frem til :-)

Hvis I har lyst, så er jeg på udkig efter mit fremtidige slogan - her er nogle forslag:

- Grej til pizzaelskere

- Vis din kærlighed til pizza

- Webshoppen for alle pizzaelskere

- Spis pizza med manér

- Fordi en pizza, ikke bare, er en pizza

Nye forslag modtages gerne, tak!

 

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)