Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hurtigere Hosting til WooCommerce med mange produkter.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 11:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en side med mange produkter på en shared host løsning med 1024 mb phplimit.

Synes ikke der er saft nok i den løsning og mener at en af flaske halsene er databasen som gør siden langsom og upålidelig.

Tænkte jeg skulle rykke en tand op til noget VPS hosting for at gøre tingene hurtigere.

Vil dette hjælpe på sidens hurtighed.

Kan i anbefale nogen hosting firmael med VPS og gerne udlandske og ikke for dyre.

Tilmeldt 3. Jul 09
Indlæg ialt: 507
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Tag et kig på linode.com.

Billigt og hurtige servere. Fint alternativ til Amazon's AWS :) 

Fra Aarhus
Tilmeldt 20. Mar 13
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Yascin:
Synes ikke der er saft nok i den løsning og mener at en af flaske halsene er databasen som gør siden langsom og upålidelig.

Hvorfor tror du det?

Du bliver nødt til at lave en analyse af hvor tiden går hen, før du går ud og investerer i mere udstyr.

Hvis du tror du har et database problem er der en lang række ting du kan tjekke:

- Er der langsomme queries?

- Hvilke er langsomst?

- Kan de optimeres?

- Er der sat korrekt indeksering op i databasen?

- Har du kørt en explain på de queries der ikke performer?

- Cacher du resultater fra databasen i din applikation for at undgå unødvendige opslag?

Det hjælper altid med bedre hardware. Men mest hvis det rent faktisk er hardware der er flaskehalsen i dit setup.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 14:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har læst mig til på nettet at Woocommerce/WP største flaskehals med mange produkter tit og ofte er databasen der er for langsom.

Jeg har allerede opgraderet engang før fra en langsom shared host til en meget bedre shared host og det gav et klart bedre resultat.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har mange kunder på WooCommerce og WC er rigtig sulten når det gælder CPU.

Jeg har flyttet et par kunder fra f.eks. one.com, fordi de lige ud sagde, at de ikke understøtter WooCommerce. Ganske enkelt fordi WC æder CPU.

Vi har en kunde hvor der er et par tusinde brugere på hver morgen inden for kort tid, og så kræver det sin server.

Hvis man kan, så er det en god ting at lægge selve WooCommerce på et andet domæne/server, så det ikke går ud over hele hjemmesiden når der er rigtig meget aktivitet.

En ting mere med WooCommerce. De fleste bruger et købetema og de fleste købetemaer ser godt ud grundet store billeder. Store billeder fylder meget og mange forstår ikke at optimere billeder. Så hver side kan hurtigt komme til at fylde mange mb, så husk at få fri trafik med :-)

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 17:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Evt, skriv en privat besked til mig eller en mail på lucas @ hosting4real.net - men noget mere info, så skal jeg nok tage et kig på hvad der kan gøres, og hvad der gør siden ufattelig langsom, og hvad den mest optimale løsning ville være for dig.

Forsat god fredag!

Venlig Hilsen
Lucas R 

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 18:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Men er der ellers nogen der kan foreslå steder at have VPS

Tilmeldt 17. Jul 12
Indlæg ialt: 2177
Fra  Hosting4Real Skrevet kl. 19:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Yascin:

Men er der ellers nogen der kan foreslå steder at have VPS

Om at have en VPS, vil gøre din side hurtigere - kommer kun an på om den bliver konfigureret korrekt.

Men hvis du kan fortælle lidt mere om dine behov (udover den skal kunne trække den side + den ikke skal være for dyr), skal det være en managed løsning, eller unmanaged etc. - Så vil det være nemmere at anbefale dette.

Hosting4Real - High performance webhoteller.

Fra Hvidovre
Tilmeldt 2. Oct 10
Indlæg ialt: 91
Fra  Ingen information Skrevet kl. 14:42
Hvor mange stjerner giver du? :

I mit tilfælde en det nok en managed VPS jeg går efter.

Fra Helsingør
Tilmeldt 23. Nov 06
Indlæg ialt: 992
Fra  Hvorfor kan man ikke slette sin virksomhed fra Indeks? Skrevet kl. 21:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Yascin:

I mit tilfælde en det nok en managed VPS jeg går efter.

Kontakt Martin hos www.exaweb.dk

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)