Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan ville i promovere en upcoming musiker?

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Fra kolding
Tilmeldt 26. Sep 12
Indlæg ialt: 175
Fra  Train4More Skrevet kl. 22:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej alle.

Jeg fik spørgsmålet fra en upcoming solo artist og må sige jeg lige skulle tænke lidt...

Han spurgte hvordan han kom frem med sin musik og blev hørt og fik omtale...

Jeg sagde tag kontakt til aviserne, spillestederne og brug facebook... 

Men så tænkte ja lars, det jo nemt nok at sige... men hvordan skal manden finde frem til de spillesteder der gerne vil have upcoming bands...

så mit spørgsmål til jer. hvordan ville i promovere en ny upcoming solo artist? hvor kan han finde informasion og spillesteder og festiveller osv. for upcoming musikere??

God aften til alle :)

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 09:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Ud og spille alle de jobs der overhovedet kan drives ind. Hvis ikke han kan gå nogen til at betale for det, så gør det gratis.

Jeg har tidligere været godt forankret i det sønderjyske musik liv, så vi kendte alle spille stederne vi kunne komme på, det gør det selvfølgelig lidt nemmere. Men engang vi vi i CPH i forbindelse med et job om fredagen. Det var ikke lykkedes os at få et job om lørdagen før afrejsen, så vi gik en tur forbi alle cafe'er for at spørge om vi måtte spille der. Vi endte med et job på noget der vidst hed Rosie McGee eller noget i den stil. Prisen var pizza til hele bandet og et par cola. Men det var en super oplevelse.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)