Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Quickpay bryder loven?

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:23
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Kære alle,

For et par måneder siden oprettede min partner vores firma hos Quickpay, dette gjorde han ved at skrive vores firmaoplysninger og dernæst trykke "bestil nu".

Som på de andre sider som Epay osv regnede vi med at dette var en proces der blev sat i gang hvor vi skulle godkendes, og vi derfor ikke skal betale noget før vi er oprettet som kunder, vi kan teste det, og det hele er oppe og køre.

Men nu her flere måneder efter, hvor vi rent faktisk skal bruge en indløser kan vi se at de har krediteret os for 3 måneder. Bare ved at man trykker "bestil nu"

Vi har ALDRIG været derinde, eller brugt det. Vores bruger står endda i testmode.

De gør på INGEN måde opmærksom på at når man trykker bestil nu, så begynder man at blive trukket penge. Andet end i deres handelsbetingelser. 

Vi har desuden heller aldrig modtaget en bekræftelse på køb eller en faktura. Kun en mail hvor der står at vi er blevet oprettet. 

Må de virkelig godt det?



 

Fra Agadir
Tilmeldt 11. Apr 13
Indlæg ialt: 176
Fra  Altomargan.dk Skrevet kl. 13:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolai :
For et par måneder siden oprettede min partner vores firma hos Quickpay, dette gjorde han ved at skrive vores firmaoplysninger og dernæst trykke "bestil nu".

Hvad betyder "Bestil nu"?

Og hvis man på nogen måde er i tvivl om at man bestiller noget, ud fra at jeg netop har set deres flow, så skal man nok stå tidligere op om morgenen.

Tilmeldt 11. Nov 06
Indlæg ialt: 375
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad regnede du med at "Bestil nu" gjore, hvis den ikke bestilte den angivne vare(Quickpay) ?

Quickpay skal som saadan ikke godkende jer, og levere derfor bare deres vare som du bad om(Et styk betalings gateway).

Qr-marketing med mobil optimerede hjemmesider.

Fra Fur
Tilmeldt 27. Dec 07
Indlæg ialt: 549
Fra  LidtBedre Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Nikolai :
De gør på INGEN måde opmærksom på at når man trykker bestil nu, så begynder man at blive trukket penge. Andet end i deres handelsbetingelser. 

Hej

Hvis de gør opmærksom på det i deres handelsbetingelser, er det vel i orden. For du har vel skullet kvittere for at have læst handelsbetingelserne ?

Med venlig hilsen
Viggo Poulsen

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Før der indgås en aftale med erhvervsdrivende og kunde, skal det fremgå hvilket beløb samt gebyrer der hører under. Der står intet andet end FRA 150 DKK, og der står end ikke at det er eksl. moms

Og da vi tilmeldte os regnede med at vi ville få adgang til et test system hvor vi kunne se hvordan det fungerer, og derefter vælge medlemsskab osv. vi har aldrig valgt noget. 

Tilmeldt 13. Feb 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 13:47
Hvor mange stjerner giver du? :

og vi har ydermere aldrig modtaget end faktura eller en ordrebekræftelse.  

Fra Birkerød
Tilmeldt 28. Feb 13
Indlæg ialt: 216
Fra  Perfect-Body Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Jeg havde samme problem. Jeg oprettede en konto hos både Epay og QuickPay for at se, hvad der så bedst ud. Jeg kiggede lidt på anmeldelser osv. og en måneds tid efter, da min indløsningsaftale gik igennem, besluttede jeg mig for Epay. Efter lidt tid kom fakturaen så fra QuickPay men efter at have skrevet en mail til dem om at jeg ikke havde brugt deres system og de godt måtte slette både faktura og konto, fik jeg da også en kreditnota :)

Mit bedste råd til dig er derfor, skriv til dem, at hvis de ikke krediterer for den tid, hvor du ikke har brugt deres system, så har du tænkt dig at skifte til et andet system :)

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46432
Fra  John Hannover Skrevet kl. 13:57
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

alt for lidt at bruge tid på og b2b priser er generelt angivet ex moms og man må gå ud fra en betalingsgateway er b2b

skriv til dem hvis det gir dig fred, men det er ikke et beløb der er den store sag eller ærgelse værd

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:31
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Hej

Det er godt nok en svær øvelse det her :)

Disclaimer: jeg er fra QuickPay

Oprindeligt er bestillingsflowet hos os tænkt således:

- når man bestiller har man resten af indeværende kvartal gratis. Dvs. bestiller du 1. oktober modtager du 1. faktura fra os den 1. januar - dvs. så har du op til 3 mdr. til at få styr på din shop og indløsningsaftale

- når man bestiller modtager man en velkomstmail m. login og links til forsk. relevant information.

Inklusive den support vi typisk leverer i forbindelse m. en opstart føler vi egentlig at det er en meget fair deal. Vi har påbegyndt vores leverance og man kan som kunde komme gratis i gang hos os i en lang indkøringsperiode.

Men du er ikke den første som tilkendegiver at ting kan misforståes, så det er ikke utænkeligt at vi i ikke så fjern fremtid vil ændre proceduren. Personligt havde jeg ikke forestillet mig at man kan være i tvivl om at man rent faktisk bestiller noget når man trykker på en knap som hedder bestil (som samtidig er bundlet m. nogen overskuelige handelsbetingelser).

Det er ikke utænkeligt at vi vil indføre en slags oprettelsegebyr - ikke for at tjene på gebyret, men mere som en pædagogisk handling for at gøre opmærksom på at man som kunde er ved at foretage en handling som har en konsekvens et sted. En slags screening kan man kalde det.

Jeg synes personligt det er en uheldig drejning - men ligeså frustrerende det er for dig som kunde at modtage en faktura du ikke i din vildeste fantasi havde forestilet dig, ligeså frustrende er det for os at blive kaldt kriminelle og det som er værre - når nu agendaen egentlig blot var at give dig en gratisperiode på op til 3 måneder.

For nu synes jeg blot du skal skrive til bogholder@pil.dk og bede om at der findes en løsning - eg. vi nedtager din konto såfremt du ikke skal bruge den, og så laver vi en kreditnota. Og så er der ikke mere i den sag udover at begge parter har brugt unødig tid på det.

Hvis du så samtidig skriver m. VERSALER at vi er kriminelle svindlere på trustpilot og evt. også på amino - og gerne fra en hotmail-adresse - så er alt som det plejer :) (den sidste smiley her er måske lidt anstrengt :)

vh

thomas jensen, quickpay

Fra Aarhus
Tilmeldt 17. May 06
Indlæg ialt: 354
Fra  QuickPay Skrevet kl. 08:35
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Hej

Nikolai :
Før der indgås en aftale med erhvervsdrivende og kunde, skal det fremgå hvilket beløb samt gebyrer der hører under. Der står intet andet end FRA 150 DKK, og der står end ikke at det er eksl. moms. 

Og da vi tilmeldte os regnede med at vi ville få adgang til et test system hvor vi kunne se hvordan det fungerer, og derefter vælge medlemsskab osv. vi har aldrig valgt noget. 

Vores enhedspris er 150,-/mdr. QuickPay har kun eet produkt - et produkt som dækker alle faciliteter. Eg. der er ikke noget der efterflg. skal vælges.

Ved bestilling fik I tilsendt velkomstmail til den mail I angav v. bestilling.

vh

thomas jensen

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)