Hej
Det er godt nok en svær øvelse det her :)
Disclaimer: jeg er fra QuickPay
Oprindeligt er bestillingsflowet hos os tænkt således:
- når man bestiller har man resten af indeværende kvartal gratis. Dvs. bestiller du 1. oktober modtager du 1. faktura fra os den 1. januar - dvs. så har du op til 3 mdr. til at få styr på din shop og indløsningsaftale
- når man bestiller modtager man en velkomstmail m. login og links til forsk. relevant information.
Inklusive den support vi typisk leverer i forbindelse m. en opstart føler vi egentlig at det er en meget fair deal. Vi har påbegyndt vores leverance og man kan som kunde komme gratis i gang hos os i en lang indkøringsperiode.
Men du er ikke den første som tilkendegiver at ting kan misforståes, så det er ikke utænkeligt at vi i ikke så fjern fremtid vil ændre proceduren. Personligt havde jeg ikke forestillet mig at man kan være i tvivl om at man rent faktisk bestiller noget når man trykker på en knap som hedder bestil (som samtidig er bundlet m. nogen overskuelige handelsbetingelser).
Det er ikke utænkeligt at vi vil indføre en slags oprettelsegebyr - ikke for at tjene på gebyret, men mere som en pædagogisk handling for at gøre opmærksom på at man som kunde er ved at foretage en handling som har en konsekvens et sted. En slags screening kan man kalde det.
Jeg synes personligt det er en uheldig drejning - men ligeså frustrerende det er for dig som kunde at modtage en faktura du ikke i din vildeste fantasi havde forestilet dig, ligeså frustrende er det for os at blive kaldt kriminelle og det som er værre - når nu agendaen egentlig blot var at give dig en gratisperiode på op til 3 måneder.
For nu synes jeg blot du skal skrive til bogholder@pil.dk og bede om at der findes en løsning - eg. vi nedtager din konto såfremt du ikke skal bruge den, og så laver vi en kreditnota. Og så er der ikke mere i den sag udover at begge parter har brugt unødig tid på det.
Hvis du så samtidig skriver m. VERSALER at vi er kriminelle svindlere på trustpilot og evt. også på amino - og gerne fra en hotmail-adresse - så er alt som det plejer :) (den sidste smiley her er måske lidt anstrengt :)
vh
thomas jensen, quickpay