Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Søger Datalog partner til opstartende ApS firma, Aarhus

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Goddag Aminoer.

Skulle der være nogen derude som er uddannet Datalog og har lyst til at prøve kræfter med noget nyt?

Jeg er pt én person der vil til at starte firma op fra d. 1 Januar 2015. Jeg søger en Datalog som kunne være partner og have mod på udvikling af nyt udstyr til ...BIIIP... (Jeg vælger at forholde mig mindre forklarende her i plenum, men vil gerne beskrive det mere dybdegående til de interesserede i private beskeder.)

Det drejer sig i bund og grund om nogle Firmware justeringer ift. nogle matematiske beregninger som skal implementeres i et system der kan måle noget. 

Der skal endvidere skabes en smartphone applikation til opsamling af data, en database samt en webservice til visning af data på pc. 

Der vil løbende skulle laves nye implementeringer og justeringer til systemet, da systemet skal tilrettelægges flere forskellige kommercielle områder.

Produktet/Systemet har høj nyhedsværdi indenfor de forskellige kommercielle områder som det skal implementeres i.

Der har været en del opmærksomhed på den første prototype fra flere forskellige områder. Alle sammen nogle personer som siger at de meget gerne ser at jeg får skabt produktet, så de kan komme i gang med at undersøge om det kan implementeres under deres område.

P.s. Firmaet skal højst sandsynligt placeres i Aarhus i første omgang

Mvh Nils

Fra Taastrup
Tilmeldt 24. Sep 10
Indlæg ialt: 51
Skrevet kl. 13:35
Hvor mange stjerner giver du? :

hmmm, du tillader ikke private beskeder?  Smile

mvh Jan

Tilmeldt 18. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Skrevet kl. 13:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jan.

Så tror jeg at jeg har fået rettet det så jeg kan modtage beskeder.

Mvh  Nils

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)