Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Konkurrence i forbindelse med spørgeskema

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Vi har brug for svar på et spørgeskema, men kan godt se at uden en gulerod, gider alle nok ikke. Så vi vil gerne udlodde en præmie/præmier.


Men hvad er reglerne for dette? Kan ikke finde det. Er der noget beløbsmax eller regler der skal overholdes. Kunne ikke rigtigt finde noget brugbart på google.


Dem der svarer, får ikke deres informationer videregivet til nogen andre. Det er rent til internt brug for at analysere markedet og behovet nærmere.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 11:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der slet ingen der kender til dette? Jeg kan ikke finde lovgivningen om det.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 11:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan desværre ikke reglerne. Men en chance for at vinde noget, ville ikke få mig til at deltage. Men måske nogen ville :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra København
Tilmeldt 31. Mar 09
Indlæg ialt: 211
Fra  Bravo Media ApS - Webbureau Skrevet kl. 12:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Frank,

Reglerne dukker op med det samme på en Google søgning. Har du prøvet at fortage en Google søgning?

Med venlig hilsen

En der ved du godt kan selv.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, det har jeg, fik bare ikke noget opdateret entydigt svar ud af det. Kan godt være jeg søger på det forkerte.

Tilmeldt 24. Jun 13
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

kontorartikler:
Kan desværre ikke reglerne. Men en chance for at vinde noget, ville ikke få mig til at deltage. Men måske nogen ville :-)

Hvad ville så få dig til at deltage/svare?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 20:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej. Jeg vil da bare deltage i en god sags tjeneste, især hvis jeg kan undgå diverse præmier ifa havenisser, nøgleringe, hårskyllemiddel og andet tingeltangel. Læg den da bare ud, og hvis du ikke får svar nok, kan du måske forsøge med præmier. Måske kunne det være et spørgsmål i din undersøgelse? :-D

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)