Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Paymill

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Århus
Tilmeldt 15. Apr 14
Indlæg ialt: 88
Fra  Yoink Skrevet kl. 09:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med jer,

Vi er ved at have Paymill integreret på vores webshop. Jeg har lavet et testkøb, og pengene bliver trukket som de skal, og ryger ind på Paymill's dashboard. Mit spørgsmål er så hvordan vi får det ud på vores konto. Så vidt jeg har forstået skulle det ske automatisk og så dog:

"The payment itself will be directly transfered to your account. Return debits with Direct Debit are provided as a DTAUS file to download from our system. Please find the download in our Merchant Centre. You then have to forward the file with your bank program e.g. Starmoney Business to your bank. Please ask your bank for information on how and with which software the DTAUS file needs to be forwarded to them.
Important: debit returns will not be listed in our system anymore as your bank handles them. So please keep track of your account activities. "

Jeg gennemførte købet i fredags, og pengene er stadig ikke flyttet. Skal man selv aktivt gøre noget for at få dem ud? Det med "Direct Debit" og DTAUS er, så vidt jeg har forstået kun gældende i Tyskland.

Jeg har spurgt supporten, de skulle gerne vende tilbage. Vil dog meget gerne have det afklaret i dag. Derfor jeg spørger herinde også :)

Mvh Anders 

WWW.YOINK.DK   - VI ELSKER ELEKTRONIK - anders@yoink.dk

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)