Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Succesen Startupzoo fra Aarhus kommer til Aalborg

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Fra Svenstrup
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Startupzoo Aalborg Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære iværksætter kolleger

Vi har den store glæde at kunne fortælle at succesen Startupzoo fra Aarhus kommer til Aalborg, med et udvidet koncept.

Det er et kontorfællesskab, hvor vi skaber et iværksættermiljø med sjæl, vi hjælper fra ide til succes, sparring, coaching, networking, sociale arrangementer og forskellige foredrag med fx revisor, advokater og andre iværksætter der inspirerer med deres succeshistorier.

Her kan vi skabe et godt udgangspunkt for den rigtige opstart som iværksætter, ved den viden vi har, og de kompetencer vi kan trække på. Man kan sparre på tværs af de forskellige iværksættere, og man også kan trække på de kompetencer, netværk og samarbejde mellem iværksætterne. Der vil være mulighed for at få coaching til sin iværksætteridé/virksomhed

 Åbent kontor landskab med adgang til fælles faciliteter

 Mødelokale/konference rum, køkken og tagterrasse

 Hæve-sinke bord, kontorstol, sofagruppe/hyggeområde, internet, printer/kopimaskine og kaffe

 Fordelene frem for hjemmekontoret er du sidder blandt ligesindede, og stadig have dit eget præg på "din arbejdsplads" du kommer ind i en atmosfære af ide udvikling og netværk, hvor det vil hjælpe din virksomhed med vækst, flere kunder og fokus på din niche og kompetence.

Vores vision er at starte kontoret op 1, november, forudsætningen for at vi kan starte og skabe et momentum for kontoret er, at der vil være 15, der vil leje sig ind på kontoret.

Vi vil holde info møde medio oktober om flere detaljer. Vi håber på at kunne samle rigtig mange interesserede, så vi kan nå vores vision om at starte iværksættermiljøet op 1. november med 15 lejere og gerne endnu flere, der vil være med til at give miljøet liv og sjæl.

 Er du aktiv iværksætter eller drømmer om at blive det, og vil du gerne være en del af sådan et miljø i Aalborg, så lad os sammen gøre dette til virkelighed.

Så kontakt mig på M: 27814719 E: mat-lund@hotmail

Venlig hilsen

Martin Lund

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Martin

Nu kommer Startupzoo fra Silkeborg og ikke Århus.

Startupzoo er et registeret firma og når jeg læser dit indlæg, så ser det ikke ud til at har tilknytning til firmaet Startupzoo? eller tager jeg fejl?

Hvis ikke du har tro jeg ikke du skal kører dig frem under deres navn.

Men ellers kan jeg da kun sige at det er en god ide med kontorfællesskab.

mvh. Thomas

Fra Svenstrup
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Startupzoo Aalborg Skrevet kl. 17:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Thomas

Det er korekt at Startupzoo startet i silkeborg og startede afdeling op i Århus.

jeg har lavet samarbejds aftale med Svend som ejer Startupzoo Århus, og så vidt jeg kan forstå køre Startupzoo ikke videre under navnet i Silkeborg desværre

Svend og jeg har som sagt indgået en aftale om at starte Startupzoo afdeling i Aalborg, som jeg er meget begejstræt for, og satser stærkt på bliver en succes :D

Venlig hilsen og god dag

Martin Lund

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 17:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Jamen, så er der jo styr på det! Smile

Det virkede bare ikke lige som om du var tilknyttet starupzoo.

Held og lykke med det!

Fra Svenstrup
Tilmeldt 24. Sep 14
Indlæg ialt: 4
Fra  Startupzoo Aalborg Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak Thomas :)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)