Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til produkt

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino !

Jeg sidder her og skal finde ud af noget.....

Jeg er ved at lave Young entreprise for skolen, og dermed har vi fundet på et nyt produkt.

Vi ønsker at lave en iphone ledning som er mere holdbar, af nogle andre materialer, her blandt andet Kevlar.

Dog kan vi ikke få fat i dem som laver kevlar, altså DuPont, derfor spørger jeg jer.

Er der nogle af jer der ved hvor meget det koster at importere Kevlar for en virksomhed

Og er der nogle der ved om der skal bruges noget specielt, set i forhold til vores situation ? 

Hvis i kender nogle steder som selv importer Kevlar, må i meget gerne henvise mig til dem.

Håber i kan hjælpe os 

Mvh.

Ivan

Tak på forhånd :-D

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 16:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvorfor lige kevlar? 

Der er mange faktorer der afgør om en ledning er holdbar eller ej.  Hvor er det den typiske fejl opstår i sådan et iphone kabel?

Ravn

Fra København
Tilmeldt 8. Oct 14
Indlæg ialt: 412
Skrevet kl. 16:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Det er typisk når teenagepiger træder på deres ting. Så det er ikke selve kablet, men Light- og USB stikne som går i stykker.

Kevlar virker som at bruge titanium som skosål, der må da være billigere/mindre besværlige matrialer.

Men uanset hvilket matriale i vælger, skal i have fat i en udenlansk producent for at det kan betale sig. Har i undersøgt sider som: alibaba.com?

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 16:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej 

Altså vi har valgt anvende Kevlar, fordi vi SKULLE opfinde noget "nyt" i følge skolen.

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12654
Skrevet kl. 17:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var det da mest tåbelige jeg længe har hørt.  Der er intet innovativt i bare at bruge et eller andet fancy plasttype hvis det ikke har nogle unikke egenskaber i slutproduktet.

  

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 20:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey

Ja.... det er hver mands holdning

Synes hellere ikke selv den er særlig kreativ

Dog havde vi ikke andet valg, da alle vores andre ideer var opfundet....

Vi havde en deadline, og vi var rimelig fu**** 

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)