Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Beregning af pris på fragt , hjælp søges

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 21:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej folkens.

I forbindelse med min egen forretning leverer jeg flere gange ugentligt rundt omkring i landet. Der har så været forespørgsler fra nogle af mine andre kontakter om at køre fragt opgaver for dem efterhånden som deres behov måtte opstå. Estimeret 1-5 opgaver ugentligt. Det kan være ture på 15km eller ture på optil 200-300kilometer.

Mit spørgsmål er nu hvordan bør jeg beregne fragtprisen på de enkelte opgaver?

har selv tænkt på at stille det op således: fast opstartsgebyr på mellem 200-300kr og derefter 6-7 kroner pr. kørt kilometer. Lyder det urealistisk eller? Skype-Wondering

Hvordan gør eksperterne? Skype-ItWasntMe

Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 16:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Er der virkelig ingen her på amino der kender noget til den her branche som kan hjælpe lidt her? Skype-TongueOut

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 17:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Ring rundt til dem der laver det samme som du og hoer dem ad, ''hvad tager i for at.....''

Derefter har du en pris at gaa efter....

Nemt hva! ;)

Tilmeldt 3. Feb 06
Indlæg ialt: 12656
Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Er det bare almindelig fragtmandskørsel de ønsker dig at foretage?  Eller kræves der noget særligt?   

Tilmeldt 12. Jun 11
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja i bund og grund er det helt alm. fragt kørsel af (eksempelvis 5-6 skriveborde.). Ikke noget voldsomt.

Jeg er bare i tvivl om hvad jeg kan tillade mig at tage for det? også så jeg ikke snyder mig selv..

Tilmeldt 19. Sep 14
Indlæg ialt: 340
Skrevet kl. 17:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Du kan jo starte med at fortaelle om din forretning er fragt (kurer) eller om din forretning saelger disse skriveborde m.m og samtidig staar for levering af...

Side 1 ud af 1 (6 indlæg)