Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvordan bliver jeg Handelsagent?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Jan 13
Indlæg ialt: 3
Skrevet kl. 12:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej, jeg er 20 år, og jeg prøver at finde lidt info om hvordan jeg kan komme i gang som Handelsagent.
Jeg syntes det virker som en utrolig spændende mulighed, men hvor starter jeg?
Der er vel ingen form for uddannelse, medmindre man er heldig og får job for et firma, der har noget opstartskursus?

Tilmeldt 17. Feb 11
Indlæg ialt: 175
Fra  Xpress Tryk ApS Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :
Hej Stefan

Tænker du på værende selvstændig hvor du opkøber varepartier og sælger videre eller hvor du finder faste leverandører og sælger deres varer videre, eller er det en helt tredje ting du har i tankerne?

Hvad er dine egne forudsætninger?

Mine spørgsmål er udelukkende ment som opklarende, så det er lettere for os at spores os ind på hvad det er du søger.

Mvh Brian
Tilmeldt 26. Jan 08
Indlæg ialt: 1259
Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Handelsagent kræver ikke andet end penge, tit kan man købe eneret og ellers skal man som minimum kunne købe et givent parti i en størrelse der giver mening for producenten så han kan overlade salget til dig. Hvis et firma selv kan sælge 1000 enheder i Danmark og du vil have eneret, så skal du nok kunne love at købe væsenligt mere end 1000 enheder.

Der er nok forskellige indgangsvinkler, men hvis du tager en uddannelse som shipping elev så er du rigtig godt på vej. Men det kan jo også være en fordel at handle med noget man ved noget om og kender lovgivningen omkring.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)