Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad kan man tjene på Adsense?

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Nov 13
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 22:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Håber i kan hjælpe mig da jeg skal til at vælge Google Adsense men jeg kender intet til det.

Er der nogle der kan hjælpe mig lidt på vej, så jeg gør dette korrekt fra start af.

Jeg har følgende spørgsmål:

1. Skal jeg vælge Adsense som billede banner eller skal jeg vælge adsense i tekst form, for at få flest klik? Hvad giver bedst klik og også økonomi?

2. Hvor er det bedst at placere adsensene? På forsiden eller på undersider? Eller beggedele?

3. Hvor mange adsense banner kan man have på fx forsiden? Er det ubegrænset?

Håber i kan hjælpe mig lidt på vej.

Hilsner

Arne

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 22:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46448
Fra  John Hannover Skrevet kl. 23:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas - ud over tilsyneladende 3 adsence må man ha

1 link unit og

1 AdSense for Content eller

1 Ad Exchange unit which must be set to image or placement targeted ads only.

Hvad er link unit i forhold til indsættelse af billedannoncer ved at klikke på adsence som annonce -  som tydeligvis er det eneste jeg magter?  og hvad er Adsense for content eller Ad Exchange - og hvordan indsætter man det mon Big Smile

vh John H

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Ringsted
Tilmeldt 21. May 12
Indlæg ialt: 1747
Skrevet kl. 07:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Cookie - John Hannover:
Hvad er link unit i forhold til indsættelse af billedannoncer ved at klikke på adsence som annonce -  som tydeligvis er det eneste jeg magter?  og hvad er Adsense for content eller Ad Exchange - og hvordan indsætter man det mon Big Smile

Måtte lige læse reglerne nogen gange for at fange det med én af hver. 

AdSense til søgning: Du må højst placere to Google AdSense til søgning-søgefelter pr. side. Desuden må du kun placere én linkenhed eller billedannonce på sider med AdSense til søgning-resultater

Udfra det antager jeg, at den regel med ét link eller billede, er på siden der viser søgnings-resultater fra AdSense søgefeltet.

Hvordan det sættes ved jeg ikke. Jeg har været udelukket fra AdSense i 4 år, så min viden med det er stærkt begrænset.

Sov bedre om natten med en kontinentalseng

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)