Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Amino tilbud på webshop

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Fra Klostertorvet 6, 2. tv 8000 Århus C
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 1541
Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

 Hej Aminoer

Så er vi klar til at intoducere vores billige webshop løsning, se mere her www.taketwo.dk/webshop.

Som tak for hjælpen både i forhold til shoppen med så sandelig også i forhold til den daglige drift af TakeTwo, giver vi et afslag på 500kr hvis man skriver amino som overskrift i bestillingsformularen.

Dette tilbud løber indtil d. 01-01-2008 

Hvis der er spøgsmål eller lignende skal i være velkomne til at kontakte mig på psj@taketwo.dk 

 

Mvh Peder 

 

P.s. Lige en sidste detalje, vi giver 500kr til miljøorganisationen Nepenthes hver gang vi sælger en shopløsning, det gør vi selvfølgeligt fordi vi er nogle frygteligt rare fyre Big Smile. Men det ville jo slet ikke være så ringe hvis det kunne give et par ekstra salg, så spørgsmålet er; tror i at det kunne være en ting som potentielle kunder vil se velvilligt på?

I må undskylde at den sidste del også kom med i denne tråd, men jeg lavede lige en vurdering som sagde at det at oprette en tråd mere ville grænse til at være spam, jeg går ud fra at aminoerne har andet at lave end at læse om vores shopløsning Stick out tongue

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)