Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

TILBUD Logo 599! Tilfredshedsgaranti

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 14:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Vi har netop ansat en ny designer hos GetLogo.dk, vores nye designer kommer fra Rumænien og taler ikke dansk, men er bosat her i Danmark, super dygtig og kreativ. For at give vores nye designer en så god start som muligt tilbyder vi derfor i hele oktober logoer til 599 kr. og giver 10% rabat på alt andet grafik så længe man er ok med en engelsktalende kontaktperson. Taler man ikke godt engelsk kan man selvfølgelig også sagtens bestille hos vores danske designere endnu, så får man bare ikke del i oktober rabatten.

Vi giver naturligvis stadig 100% tilfredsgaranti på alt vores arbejde, lige gyldigt om man benytter sig at tilbuddet eller ej.

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 18:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Vores rumænske designer har nu fuldført sine første 2 opgaver i Getlogo regi, begge kunder var meget tilfredse, men desværre ikke fra amino. Så hvis nogle af jer aminoer kunne tænke jer at benytte tilbuddet så husk det gælder hele oktober.

Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 19:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Milkwood:

Vores rumænske designer har nu fuldført sine første 2 opgaver i Getlogo regi, begge kunder var meget tilfredse, men desværre ikke fra amino. Så hvis nogle af jer aminoer kunne tænke jer at benytte tilbuddet så husk det gælder hele oktober.

Kan du ikke ligge logoerne op her så man kan se jeres nye designers arbejde. 

Tilmeldt 26. Mar 11
Indlæg ialt: 111
Skrevet kl. 21:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Selvfølgelig, var faktisk ikke klar over at man kunne linke billeder i sine svar. Jeg ligger dem op i morgen når jeg er ved min egen computer.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)