Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælper iværksættere med import af varer fra Thailand

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 12. Sep 14
Indlæg ialt: 6
Skrevet kl. 14:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino venner

Jeg er sammen med min partner i gang med at starte en spændende forretningsmodel op, hvor vi vil hjælpe danske iværksættere og mindre virksomheder med at importere varer fra Thailand. Vi har fået stor opbakning herinde fra gruppen efter mit opslag tidligere og er derfor gået videre med projektet. Jeg er bosat i Thailand, da jeg kommer derfra og kan derfor tjekke varer fra Thailand som vi så får fragtet til Danmark så jeg ligesom er "den danske forbindelse" dernede som i kan stole på, imens han er den danske kontaktperson heroppe, der holder styr på diverse praktiske ting her i Danmark. Vi kunne derfor godt tænke os at høre jer andre om i kunne hjælp os med et kommende firmanavn - har i nogle forslag, så må i meget gerne smide dem op herunder.

Vi har desuden indtil videre lavet denne facebook gruppe for at kunne hjælpe iværksættere/mindre virksomheder med import fra østen (Thailand)
I er velkommen til at kontakte os og joine denne gruppe, hvis i påtænker jer at importere varer hjem fra Thailand.
https://www.facebook.com/groups/267614593448933/

Tilmeldt 16. Jan 14
Indlæg ialt: 5
Skrevet kl. 23:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej jimbo114!

Jeg er meget interesseret i dette projekt, kan du ikke skrive en mail til mig: kaspertjob@live.dk

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)