Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Valg af internet programmer

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino :-D

Idet jeg gerne vil have min egen webshop, skal jeg jo selvfølgelig have/bruge et eller andet program.

Jeg har søgt lidt på de forskellige, og jeg har fundet frem til et par programmer, og derfor vil jeg gerne høre om i har kendskab til dem, og i selv bruger dem?

Jeg kan dsv. ikke selv programmer en hjemmeside.

Jeg har nogle lunde sat mig ind i shopify, og derfor vil jeg høre om der er nogle som bruger det, og har efaringer med det?

Mvh. 

Ivan 

Tak på forhånd :-D

Tilmeldt 18. Nov 13
Indlæg ialt: 23
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har lige fået en demo fra GoldenPlanet, men det er ikke særlig let at finde rundt i den, men det kan bare være det er mig. Jeg har også kigget på smartweb, men den er noget dyrere. Og kommer der jo altid en masse ekstra gebyrer oveni priserne. Der er mange udbydere af webshops, som så meget andet på nettet er det en jungle. 

Der er også noget der hedder Web2go, men kender den ikke. De fleste har gratis demoer man kan prøve

Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 13:55
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har en webshop i Shopify, og den er jeg fint tilfreds med. 

Det er ihvertfald en billig løsning.

Dog overvejer jeg at skifte til Shoporama, men det er en noget dyrere løsning at komme igang med. Men det jeg hører om Shoporama og når man ser på, hvem der står bag det, så er jeg ikke i tvivl om at Shoporama ville være et kanonvalg.

Men hvis det er dun første shop, så vælg Shopify istedet for.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 17:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Herfra kan vi ihvert tilfælde varmt anbefale smartweb. Men ellers har jeg også hørt rigtig meget godt om WooComerce plugin til wordpress.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)