Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback på men hjemmeside

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Har Amino :-)

Jeg har lavet en hjemmeside som gerne skulle være med til at hjælpe studerne med at spare penge og komme med gode ider til det. Men hvad syndes folk om hjemmesiden? Er det en okay ide og er opbygningen m.m. okay eller skal jeg grive det helt amderledes anden eller ville hjemmesiden bare i det hele taget ikke virke?

www.bricksite.com/levpaasu

Fra Odense
Tilmeldt 16. Jan 12
Indlæg ialt: 213
Fra  CoWeb ApS JLTR.dk Skrevet kl. 13:43
Hvor mange stjerner giver du? :

Halløj.

Jeg synes du skulle overveje, om du ikke skal tilknytte et domæne til din side. Så den f.eks. hedder www.levpaasu.dk

Jeg kan se du bruger bricksite, måske du skulle prøve lidt kræfter med Wordpress, hvis du gerne vil komme lidt længere med siden.

Bricksite, er et meget låst system.

Indholdsmæssigt skal der i hvert fald læses korrektur og selvfølgelig laves lidt mere. Desuden er indholdet meget tomt for billeder og grafik (et billede siger mere end 1000 år)

Fint første forsøg, min aller første hjemmeside var også igennem bricksite.

 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 14:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Er også enig I at du skal have købt domænet levpaasu.dk. Det vil nok give noget mere trafik :-)

Din side er lidt tynd for indhold endnu, men mon ikke det kommer :-) Ellers en fin side og en god idé :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 14:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg synes det er en god ide, men jeg ville slet ikke læse din blog da designet på ingen måde vidner om kvalitet. Hvis man ser bort fra designet, så skriver du talesprog og det går simpelthen ikke.

Som en anden siger - du bør kigge på Wordpress og få lavet et blog setup. Du kan gøre det for ganske få penge.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Fra Aarhus C
Tilmeldt 14. Mar 14
Indlæg ialt: 2152
Fra  Erhvervshjemmesider.dk ApS Skrevet kl. 10:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Landmand ;) 

Som andre her i tråden også nævner vil du få en masse kreativ frihed ved at skifte løsning til fx. Open source løsningen WordPress. WordPress har et fremragende blogsystem, hvor du vil have let ved at drive en blog fra. 

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 10:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg synes at side måske, er lidt for enkel :-D

Men ellers er den meget fed 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 11:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Enig.. det bør være på et selvstændigt domæne. Jeg villle nok også bruge wordpress det var mig..

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)