Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gigahost nede?

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Fra København SV
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Woop woop, nogen der ved noget om Gigahost' nuværende nedbrud?
Kan i hvert fald ikke komme på nogen af mine sider inkl. deres 

At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk

Fra Aarhus
Tilmeldt 8. Sep 12
Indlæg ialt: 36
Skrevet kl. 14:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger også gigahost som serverudbyder, og jeg har ikke haft nogen problemer med min webshop idag. Jeg kan også sagtens gå ind på deres hjemmeside, og også godt logge ind mv. 

FlexiPower er en elektronik webshop med fokus på universal strøm og produkter til farten. 

Fra Silkeborg
Tilmeldt 3. Apr 07
Indlæg ialt: 1958
Fra  Vipindi Skrevet kl. 14:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Bang Jensen:
nogen der ved noget om Gigahost' nuværende nedbrud?

Mit gæt er at Gigahost ved mere end Aminos brugere ;)

/Brian

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Gigahost ved nok mere. Det kan jo være 1000 ting. Idet andre ikke har problemer (i hvert fald hvad man kan læse i denne tråd) kan det være et problem med din ISP. Eller med en route mellem din ISP og en anden ISP der er mellem Gigahost og din ISP. Eller, eller eller.

Eller det kunne være deres firewall der blokerede dig. Eller 1000 andre ting. Så nok bedre at spørge dem.

Fra Fredericia
Tilmeldt 1. Jul 14
Indlæg ialt: 19
Fra  Zantio IT Skrevet kl. 15:26
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Kan kun anbefale jer at bruge Virtuelhost.. www.virtuelhost.dk

100% oppetid, gode priser og servicen er i top! 

Fra København SV
Tilmeldt 25. Jan 10
Indlæg ialt: 34
Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for nederen karma. Havde alle samme problem, så var det jo lige til. Men jeg kan jo ikke komme på deres side, så heller ingen mail eller anden support.

Jeg undskylder for at tage jeres dyrebare tid.

Dog "rigtigt" tak til de to Simon'er, det var lige hvad jeg ledte efter. Tror desvævre også snart, at det er tid til at skifte Gigahost ud :-)

God dag - woop woop. 

At gå i små sko lyder umiddelbart negativt, men nogen er tvunget til det - lillesko.dk

Fra Roskilde
Tilmeldt 10. Jun 13
Indlæg ialt: 441
Skrevet kl. 15:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Mads Bang Jensen:

Tak for nederen karma. Havde alle samme problem, så var det jo lige til. Men jeg kan jo ikke komme på deres side, så heller ingen mail eller anden support.

Jeg undskylder for at tage jeres dyrebare tid.

Mit indlæg var på ingen måde for at give dig nedern karma, det var en begrundelse for at jeg ikke kunne give bedre svar. Hvis jeg stod i den situation havde jeg nok slået deres nummer op hos DK-Hostmaster og prøvet at ringe til dem.

Men du skal naturligvis være velkommen til at kigge forbi vores hjemmeside hvis du er på udkig efter en ny host.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)