Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Dinero eller debitoor - Hvad er bedst?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 12:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Tabita Edith Lorenzen:
Hver post får automatisk nummer, så brugeren ikke skal tage stilling til det. Når du så eksporterer dit regnskab, så kommer alle numrene til syne.
Hej. Jeg blander mig lige, for Debitoor lyder spændende, især hvis det blot er Excel-extended. Skal man eksportere regnskabet, før det virker og før man kan se sine bilagsnumre? Det er rigtig, at jeg kunne bruge en eftermiddag af min ungdom på at gå ind og teste det, men det er nemmere at spørge dig, Tabita, når nu du er her.

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Hedegaard:

Så det lyder til at debitoor er noget mere begrænset i forhold til dinero...

Som jeg skrev i mit tidligere indlæg, så er Dinero og Debitoor forskelligt skruet sammen, så du får noget andet når du vælger Debitoor end hvis du vælger Dinero. Begge dele kan have sin fordel, alt efter hvilke behov man har.:)

Hvis du er i tvivl om hvilke funktioner Debitoor byder på så kan du se det lige her. :)

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
det er nemmere at spørge dig, Tabita, når nu du er her.

Det har du da ret i Jørgen... jeg er bare lidt i tvivl om, hvad det er du vil have svar på? Og nej Debitoor er ikke blot Excel-extended ;) Det vil du også opdage, hvis du kiggede lidt nærmere på det :)

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

arguins:
Debitoor henvender sig åbenbart kun til de brugere der har et særdeles begrænset behov

Ja det har du helt ret i... Debitoors målgruppe er de kunder med helt basale behov. Debitoor er designet og målrettet mod de små. Hvis du har brug for et komplet regnskabsprogram så anbefaler vi vores storebror e-conomic

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 14:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jákup Martin Vandsdal:
Så hvis du er efter et program, der kun skal kunne lave fakturaer, så er debitoor sikkert fint nok

Der er mange, der kun fakturere og så har revisoren til at lave resten... og de er også hjertelig velkommen hos Debitoor. De behøver ikke engang betale 99 pr måned. Hvis de blot skal fakturere, så kan det jo gøres gratis fra Debitoor Free - og meget fint og nemt endda. 

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 16:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Tabita Edith Lorenzen:
Hver post får automatisk nummer, så brugeren ikke skal tage stilling til det. Når du så eksporterer dit regnskab, så kommer alle numrene til syne.

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Skal man eksportere regnskabet, før det virker og før man kan se sine bilagsnumre?

Tabita - det er da et rimelig klart spørgsmål, baseret på dit svar :-)

Fra København
Tilmeldt 3. Sep 14
Indlæg ialt: 27
Skrevet kl. 17:47
Hvor mange stjerner giver du? :

Regnskabet virker med det samme :) men hvis du vil se bilagsnumrene så skal du eksportere det... men for at se en resultatopgørelse, eller hvor mange indtægter og udgifter du har haft mm. behøver du jo ikke at se bilagsnumre. :)

mvh. Tabita Edith Lorenzen @ Debitoor
Debitoor har 260.000 brugere i hele verden. Er du den næste?

Side 3 ud af 3 (27 indlæg)