Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Giv mig feedback på min webshop til mænd

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)
  • 1
Fra Humlebæk
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 22:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amioner :) 

Så er siden oppe www.everyman.dk  - her kan du få grooming produkter, tøj og det som man trods alt har brug for på et badeværelse som mand...                           Kort sagt en webshop for manden i hjemmet!

Jeg ville blive super glad, hvis I ville hoppe ind på siden og give lidt feedback på noget som vi eventuelt kunne forbedre / gør godt og må gøre mere af.

Ville sætte stor pris på lidt feedback - vi er lige åbnet i dag, og vil gøre alt for at give vores kunder en så god behandling som muligt - tak for hjælpen Aminoer :)

Vh.

Christian Jelsbech 

Tilmeldt 9. Aug 11
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 22:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Umiddelbart en rigtig fin side du har fået dig. 

Jeg ville, nederst på siden hvor du har dit link til handelsbetingelserne stående, indsætte dine kontaktoplysninger direkte - jeg foretrækker at vide, hvem jeg handler med (det er typisk noget af det første jeg ser på). 

Siden loader utroligt langsomt, når først der klikkes på et link. Det synes jeg er utroligt irriterende, når man ønsker at komme ind og kigge på dine produkter.

Fra Humlebæk
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 23:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Det havde jeg faktisk ikke lige tænkt over - men det skal da naturligvis laves, og især for en ny webshop! Og ja siden loader lidt langsomt - vi arbejder på sagen!

Tak for feedback :) 

Tilmeldt 8. Aug 14
Indlæg ialt: 141
Skrevet kl. 08:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Kan ikke se hele tekst og billede øverst på siden på IPhone.

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Fjern den irriterende kæmpescrolly - det virker nærmest som om siden / shoppen helst vil sælge disse tilbud og intet andet.  Det fylder alt for meget, faktisk det hele....  Hvis det er en webshop for mænd, hvorfor er der så hverken værktøj, våben, øl eller motorcykler Stick out tongue   Spøg til side, siden er da helt ok, på nær den store scrolly i starten.

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 13:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Rigtig lækker hjemmeside!!! Det eneste jeg syndes er lidt underligt er at når man trykker på kategorier kommer der en side op hvor man kan skrive til jer. Kan man ikke lave den om sådan at man også den vej kan komme ind på produkterne? 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 19:35
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Christian

Det første billede på forsiden måtte nu godt være lidt mindre. Desuden syntes jeg ikke knappen brands virker når man eksempelvis står i kategorien "pakker". Men ellers held og lykke med det. Håber I får lidt flere produkter på :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra Aalborg
Tilmeldt 11. May 10
Indlæg ialt: 23
Fra  SmartOnline Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er enig med nogle af de andre om at den store billede-slider godt må være lidt mindre - så man kan se der er mere på siden.

Ellers ganske fornuftigt design :). Og husk de gode SEO muligheder for dine mere unikke produkter. Kan se der ikke er mange der forhandler Fresh Balls og hvis man søger på google er det f.eks. ikke let at finde en dansk forhandler ;)

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 09:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey Christian

Den er vildt lækker Yes

Den er nem og finde rundt i, den er stillet, den er genrelt set overskuelig 

Rigtigt fedt :-D

Fra Humlebæk
Tilmeldt 5. Feb 13
Indlæg ialt: 12
Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Tusind tak for jeres feedback alle sammen! Vi arbejder i døgndrift på at få de sidste detaljer på plads.

Side 1 ud af 1 (10 indlæg)