Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvor finder jeg dette plugin?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 14:36
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg står og mangler et plugin til WP/WooCommerce. Min webshop skal stort set udelukkende sælge variable produkter, hvor der som oftest er mere end to variable. 

Jeg synes ikke, at WooCommerce egen løsning fungerer særligt godt. Jeg er derfor på udkig efter et plugin med følgende funktioner (eller i hvert fald én af dem):

* Det skal være muligt at lave en slags parent værdi for en variabel, således at øvrige muligheder først bliver gjort tilgængelige, når denne er valgt. Hvis man fx sælger to forskellige skomodeller, og man kan vælge mellem en canvassko og en lædersko, og man så vælger canvasskoen, skal man fx kunne vælge farve på selve skoen og sålen. Vælger man derimod læderskoen, kan man vælge hvilket farve snørrebånd, man vil have.

* Det skal til enhver tid være muligt at ændre canvassko til lædersko (eller omvendt), hvorefter alle andre valg ryddes og det nye valgs variable kommer frem.

* Der skal så vidt muligt være mulighed for en valgfri variabel, som fx kunne være et par strømper oveni hatten, som så i øvrigt kun skulle tilbydes til læderskoen.  

Er der nogen, der kender til et sådant plugin??

God dag!

Mvh

Lasse Starcke

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 11:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse

Har du kigget på Shopify endnu? Jeg ved de har et ecom system som er meget grundigt udført, specielt i forhold til lagerstyring og varianter. Jeg har selv oprettet produkter i Shopify med helt op til 150 varianter pr. produkt, fungere meget intuitivt!

Så vidt jeg husker kan man bruge Shopify's API'er direkte i WordPress så man ikke behøves at lave helt ny hjemmeside.

 

Fra Aalborg
Tilmeldt 29. Aug 11
Indlæg ialt: 38
Skrevet kl. 15:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Joakim Sigvardt:

Hej Lasse

Har du kigget på Shopify endnu? Jeg ved de har et ecom system som er meget grundigt udført, specielt i forhold til lagerstyring og varianter. Jeg har selv oprettet produkter i Shopify med helt op til 150 varianter pr. produkt, fungere meget intuitivt!

Så vidt jeg husker kan man bruge Shopify's API'er direkte i WordPress så man ikke behøves at lave helt ny hjemmeside.

Hej Joakim

Har først set dit svar nu. Jeg fandt dog frem til en anden løsning, som jeg lige ville offentliggøre for andre Aminoer i fremtiden. 

Den magiske kombination var følgende plugins: Ninja Forms, WooCommerce Ninja Forms Product Addon og Ninja Forms Conditional Logic.

Men ellers tak for inputtet, Joakim! :)

Vh Lasse

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)