Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Magento eksporter produkter

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer, jeg får en fejl når jeg forsøger at eksporterer en CSV fil ud af mine produkter

Er HELT ny i magento, så bær over med mig grin

Når jeg vil eksportere uanset om det er produkter eller kunder,Så får jeg denne fejl:

"Ugyldig enhedsmodel"

Vil frygtelig gerne have en eksport fil af mine produkter

Håber I kan hjælpe.

Anvender følgende version af Magento: ver. 1.9.0.1

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 14:25
Hvor mange stjerner giver du? :

følger lige med her....

vil selv gerne eksporter en csv fil for at kunne se hvilke felter der kræves for at kunne importer i magento

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Findes der et geni der lige har styr på denne problemstilling?

Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 17:33
Hvor mange stjerner giver du? :

har du prøvet med dataflow profiler i stedet, det virkede for mig:-)

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Tilmeldt 1. Apr 13
Indlæg ialt: 138
Skrevet kl. 18:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Bent,

Tak for dit svar.

Det kan jeg godt, men havde håbet lidt på at det man fik eksporteret var lidt mere læseligt. Det som jeg skal bruge en ekport fil til er for at se hvordan jeg evt. kan smide alle mine produkter ind i en CSV fil, for på den måde at uploade mange produkter samtidigt. i stedet for at skulle tilføje en af gangen.

har 3000 varenumre, der skal smides ind på min hjemmeside

store,"websites","attribute_set","type","category_ids","sku","has_options","name","url_key","country_of_manufacture","msrp_enabled","msrp_display_actual_price_type","meta_title","meta_description","image","small_image","thumbnail","custom_design","page_layout","options_container","gift_message_available","url_path","weight","price","special_price","msrp","status","visibility","tax_class_id","is_recurring","description","short_description","meta_keyword","custom_layout_update","news_from_date","news_to_date","special_from_date","special_to_date","custom_design_from","custom_design_to","qty","min_qty","use_config_min_qty","is_qty_decimal","backorders","use_config_backorders","min_sale_qty","use_config_min_sale_qty","max_sale_qty","use_config_max_sale_qty","is_in_stock","low_stock_date","notify_stock_qty","use_config_notify_stock_qty","manage_stock","use_config_manage_stock","stock_status_changed_auto","use_config_qty_increments","qty_increments","use_config_enable_qty_inc","enable_qty_increments","is_decimal_divided","stock_status_changed_automatically","use_config_enable_qty_increments","product_name","store_id","product_type_id","product_status_changed","product_changed_websites"
admin,"base","Default","simple","","varemummer123","0","produktetsnavn12345","produktetsnavn12345","Danmark","Brug konfiguration","Brug konfiguration","","","","","","","Ingen opdatering af layout fundet","Produktinfo-kolonne","Nej","produktetsnavn12345.html","0.2000","238.2700","","","Aktiv","Katalog, søgning","Taxable Goods","Nej","Produktets beskrivelse12345","kort beskrivelse12345","","","2014-10-06 00:00:00","2014-10-07 00:00:00","","","","","0.0000","0.0000","1","0","0","1","1.0000","1","0.0000","1","0","2014-10-06 15:55:56","","1","0","1","1","1","0.0000","1","0","0","1","1","produktetsnavn12345","0","simple","",""
Fra Sæby
Tilmeldt 4. Jan 11
Indlæg ialt: 141
Fra  Tec-connect.dk Skrevet kl. 18:08
Hvor mange stjerner giver du? :

jamen jeg står i det helt samme problem.....

Hvis du åbner filen i Google sheets er den mere læselig...

Få en prof. lyd på dine optagelser, se vores tilbud, komplet hjemmestudie til kun 4399,-

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Jun 09
Indlæg ialt: 2315
Fra  PITOT Watches Skrevet kl. 18:16
Hvor mange stjerner giver du? :

har tidligere læst om brugen af Magmi som gør det lettere at uploade produkter og som er et plugin i Magento - magentos eget skulle være noget hø og jeg bøvler lidt med det - men på fredag får jeg kigget nærmere på Magmi som dog er installeret og kan håndtere rigtig mange produkter på kort tid 

Aviator ure inspireret af kampfly - pitotwatches.com

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)