Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Jeg laver handelsvilkår til din hjemmeside næsten gratis

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 12:38
Hvor mange stjerner giver du? :

Står du og skal bruge handelsvilkår til din hjemmeside, så fx kan modtaget betalinger fra Nets eller andre, så laver jeg dem for dig. Bruger standarts handelsvilkår kontrakt som jeg tilpasser din hjemmeside, så de rigtige ting står der og dine firmaoplysninger og andet er udfyldt. Har fået hjælp til, at sætte mig ind i de handelsvilkår så jeg kan lave dem for dig, så de lever op til kravene fra fx Nets.

Hvad skal jeg have for det?

Jeg lever dem til dig som infografik mod, at få et dofollow link tilbage. Alt efter hvilken hjemmeside du har og om du har flere, så aftaler vi sammen hvor og på hvilken hjemmeside du laver linket fra og til hvilken af min eller partners hjemmesider det skal linkes. Så længe linket er aktivt så er handelsvilkårne gratis, men fjerner du linket igen og ikke fjernes handelsvilkårne, så vil det koste 200 kr. eks. Moms, men mindre du laver et nyt link.

Spørg endelig hvis det der er noget du vil vide.

Fra Frederiksberg
Tilmeldt 31. Aug 11
Indlæg ialt: 587
Fra  Eos Web I/S Skrevet kl. 13:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis man laver det som en infografik, så kan svagtseende og blinde dog ikke få oplæst betingelserne?

Skal der også være link med i emailen, når der lægges en ordre? Betingelserne skal jo gerne sendes med, og disse kan ikke fjernes igen fra modtagerens computer.

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 13:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Emil:

Hvis man laver det som en infografik, så kan svagtseende og blinde dog ikke få oplæst betingelserne?

Nej desværre med en infografik kan de ikke få læst den op. Der findes dog en løsning hvordan man kan gør det, men ikke noget jeg desværre kan hjælpe med. 

Emil:
Skal der også være link med i emailen, når der lægges en ordre? Betingelserne skal jo gerne sendes med, og disse kan ikke fjernes igen fra modtagerens computer

Er ikke helt med hvad du mener her?

Tilmeldt 25. Sep 14
Indlæg ialt: 39
Skrevet kl. 16:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Nogen der mangler handelsvilkår? Så står jeg klar.

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)