Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Afsætning af Økologiske Laurbærblade

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Holbæk
Tilmeldt 17. Dec 10
Indlæg ialt: 12
Fra  Social Praksis Skrevet kl. 11:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg arbejder som privat rådgiver, men har af andre grunde fået et større parti laurbærblade fra Kroatien (som giver ualmindelig god smag til maden). Da jeg ikke arbejder indenfor fødevarer, så har jeg ingen ide om, om jeg kan sælge dette parti, eller om jeg må nøjes med at dele rundhåndet ud til venner og naboer i mange år frem... Er der nogen herinde, der har nogle inputs eller erfaringer på det område?

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 12:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvad med at snakker med nogle restutanger eller sætte en bod op ude ved vejen?

Fra Roskilde
Tilmeldt 16. Feb 08
Indlæg ialt: 103
Fra  Oxe & Co Skrevet kl. 16:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Gitte

Nu kan jeg måske være lidt usikker på, hvad "et større parti" indbefatter. Et er jo i en privatpersons øjne, noget andet måske i Coops regi.

Lidt afhængig af partiets størrelse kan det afsættes til en kæde som et weekend-tilbud, men også her skal "et større parti" trods alt have en vis volumen.

Et mindre parti ville jeg evt. gå til Torvehallerne i København med, alternativ dele det op i mindre partier og henvende dig til delikatesseforretninger og sælge dem "i bundter". Restauranter tror jeg ikke på. De tager ikke nok fra. Du skal og bør skele til, hvor store mængder du kan afsætte pr. handel, hvad dækningsbidraget er i så fald og, ikke mindst så beslutte, hvor og hvor mange kræfter du vil lægge i salget.

Hvis det skal bringes i spil - som andet end et one-shot - skal du sikre dig kommende leverancer, betingelserne for dem etc. Det fornemmer jeg ikke er casen i dit tilfælde.

Vi kan også skyde partiet af for dig, men det kræver en snak, hvor vi bl.a. kan runde punkterne herover. Ring gerne, Henrik: 2218 1220

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)