Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Den "gode" idé udebliver

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 20:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Gå efter din drøm og lad det andet ligge hvis ikke du har lyst. Du kommer til at arbejde rigtig mange timer, og så er det sjovere at arbejde med noget man har interesse i :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 19:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

børnetøj..... en auktions side for brugt børnetøj!

havde jeg selv tiden til det var jeg i gang... der er et KÆMPE potentiale der!

min kone og jeg køber selv alt tøjet til den lille brugt... eller hende der står for det:) han går kun i de fine dyre mærker som hun finder på trendsales, facebook og vist også på dba... og når han er vokset ud af det ryger det til salg igen... vores tøj budget er helt i bund og alligevel kan han flotte sig med alt det fine:)

jeg er sikker på at en auktionside med det kunne blive et KÆMPE hit hvis det blev til en side alle nybagte mødre tænker og ved : det er der det sker!

for online handel med brugt børnetøj er enormt stort ud fra hvad jeg kan se hvad hun har gang i:)

det vil selvfølgelig tage noget tid at få opbygget... men jeg tror på at potentialet til at lave en stor side med det er der...!

Tak for dit input. Når du siger auktionsside, mener du så a'la trendsales, hvor brugerne selv står for at sælge og sende, eller er det, hvor man selv har en butik/et lager med varerne? Er blot nysgerrig på, hvordan I havde tænkt idéen :)

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:09
Hvor mange stjerner giver du? :

præcist ala, trendsales, qxl og ebay... bare meget bedre og STØRRE!

brugte lidt trendsales for nogen år siden og det var noget skrammel...

det samme med qxl og det var også noget værre noget og det er ikke blevet bedre...

ebay er jo ikke i danmark...

men den helt store udfordring er at få kunder i butikken... for sætter folk noget til salg i starten uden der er nogen til at byde får siden hurtigt det dårlige ry at her får man ingen penge for sine varer...

det er lidt som med dating sider... der er andre muligheder men de har alle en masse mangler.... man skal lave den perfekte side så skal tingene nok ske næsten af sig selv:)

samtidig skal det kombineres med et stort forum = masser af faste brugere!

havde jeg selv tiden og pengene til det var jeg for længst igang:)

Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Altimobiler.dk:

præcist ala, trendsales, qxl og ebay... bare meget bedre og STØRRE!

brugte lidt trendsales for nogen år siden og det var noget skrammel...

det samme med qxl og det var også noget værre noget og det er ikke blevet bedre...

ebay er jo ikke i danmark...

men den helt store udfordring er at få kunder i butikken... for sætter folk noget til salg i starten uden der er nogen til at byde får siden hurtigt det dårlige ry at her får man ingen penge for sine varer...

det er lidt som med dating sider... der er andre muligheder men de har alle en masse mangler.... man skal lave den perfekte side så skal tingene nok ske næsten af sig selv:)

samtidig skal det kombineres med et stort forum = masser af faste brugere!

havde jeg selv tiden og pengene til det var jeg for længst igang:)

Det lyder også umiddelbart som en lovende idé - jeg er dog lidt usikker på, hvad forskellen f.eks. ville være på et sådan auktionssite og så Reshopper?

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 20:27
Hvor mange stjerner giver du? :

kender ikke reshopper... har lige brugt 2 sekunder... virker det kun via en app? hvis det kun er via en app... så glem alt om dem hvis du spørger mig:)

Tilmeldt 3. Jan 09
Indlæg ialt: 11
Skrevet kl. 20:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Nej der er også en hjemmeside, selvom den dog er noget sparret ...

Fra Kolding
Tilmeldt 3. May 10
Indlæg ialt: 314
Fra  www.altimobiler.dk Skrevet kl. 21:17
Hvor mange stjerner giver du? :

lige meget... man vil altid have konkurrenter....:)

du skal vise verden at det her er stedet hvor det hele sker:)

men det svære og dyre bliver at få kunder ind i starten... for der er der mange udgifter og få til at betale regningerne:)

Side 2 ud af 2 (17 indlæg)