Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Byportaler / kommuneportaler

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 15:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Omkring år 2003, gik jeg igang med at ville oprette kommuneportaler, startende med min egen kommune og var da også ude og lave undersøgelser, som viste sig at være interesse for.

Jeg flyttede så og kom derfor således aldrig igang. 

Årene efterfølgende og næsten op til nu, har der periodevis poppet by portaler op, både i Sverige og i Danmark, uden egentlig at virke -  altså næsten intet erhverv og heller intet andet liv.

I 2003 var jeg klar over at liv er et must og havde da også ideér til, efter datidens forhold om hvordan dette skulle skabes.

Var så inde på startaeget.se som er Sveriges svar på Amino, hvor en svensker synes at have fundet en god idé - nemlig en byportal:-) og det fik mig til at tænke igen over eget tidligere projekt. 

Ved denne lejlighed fik jeg så koblet nogle ekstra livsskabende idéer på - både som angår erhverslivet og forbrugerne -  samt en mulighed for dele ef erhvervslivet, at kunne få betalt 1 års til 1½ års medlemskab tilbage, ved en egen indsats.

Det jeg vil spørge jer om er om, hvorfor er det svært at skabe bestående liv, på sådanne portaler ?  

Måske er det slet ikke svært ( har ikke selv prøvet endnu ) - men måske har dem, som har forsøgt sig ikke været dygtige nok eller ? 

/ Serie

 

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:41
Hvor mange stjerner giver du? :

Så pyt da Time

Side 1 ud af 1 (2 indlæg)