Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

KUNDER & FORTSAT UDVIKLING

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Hvis vi antager at jeg har skudt en servicevirksomhed i gang, hvordan sørger jeg så for at få kunder og hvordan foregår det med opstartsfasen?

Vh

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 20:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej :)

Hvad for en form for servicevirksomhed?

hilsen 

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 20:54
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var tiltænkt at jeg skulle tilbyde en ydelse, hvor jeg sørger for at sælger løber efter køber og stadig opnår bedst mulige priser, service m.m. hos den enkelte forhandler

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 21:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja okay. Har du fundet nogle firmaer du skal hjælpe?

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, altså lige umiddelbart, tænkte jeg på at hoppe ind i et marked, hvor jeg mener befolkningen godt kunne bruge en genvej til at opnå bedre resultater. Der kom jeg i tanke om cykelmarkedet, da vi er en befolkning der elsker at cykle og cykelpriser er jo ved at være skyhøje.

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 21:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Kunne det så ikke være en ide selv og starte op og sælge cyklerne billiger hvis du kan finde en levandør? 

Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 21:21
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg er selv studerende og ved ikke hvordan jeg ville kunne have tid, det er også årsagen til at jeg valgte at gå efter servicevirksomhed, for at ikke at sidde med noget håndgribeligt der kan risikere ikke at blive solgt. Jeg har været lidt inde på det med cykelsalg. Købte brugte cykler også solgte jeg dem videre med rimelig god profit.

Side 1 ud af 1 (7 indlæg)