Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Cykelmarkedet. Spar penge!

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 29. Aug 14
Indlæg ialt: 8
Skrevet kl. 11:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Davs,

Jeg har tænkt på at skyde en idé i gang (servicevirksomhed), der vedrører cykelentusiaster. Det går ud på at oprette sin ønskede cykel og blot vente på forhandlere i nærområdet give dig billige priser, og/eller tilbehør med i købet.

Ville idéen holde? Kan vi få solgt masser af cykler på denne måde? Ville forhandlere være med på idéen?

Vh

Tilmeldt 25. Feb 14
Indlæg ialt: 40
Fra  LandbrugDk Skrevet kl. 20:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej..

Jeg tror i skal finde noget andet og give jer i kast med, tror det er meget usikkert. Men hvis i 100 % går ind i det kan det måske noget lade sig gøre. Men i skal være vilige til at arbejde unden det store overskud i starten :)  

Tilmeldt 27. Feb 14
Indlæg ialt: 276
Skrevet kl. 09:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Nysgerrig1:
Ville idéen holde? Kan vi få solgt masser af cykler på denne måde? Ville forhandlere være med på idéen?

Altså kunden skulle sidde og vente på at forhandlerne vælter over hinanden med billige tilbud?  Hvor er forhandlerens gulerod?  At sælge flere billige cykler der qua den lave kvalitet så ikke kan holde og deraf giver en frygtelig masse bøvl og klager fra kunderne?  Jeg tror ikke at du får særligt mange cykelhandlere med på ideen, og slet ikke mht. cykelentusiaster, det er jo dér der kan tjenes penge :-) 

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)