Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvem hoster siden?

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)
Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:09
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:
så fortæller antallet af domæner, der peger på en IP, intet om hvor mange webhoteller der er på en server

Det har du isoleret ret i, mén det er hverken relevant eller tilfældet her. Det gir ingen mening at sætte en loadbalancer op til 500 domæner ... altså med mindre i ikke har mere end 500kunder? og hvordan hænger det sammen med hostnamed, linux43.unoeuro.com? Har i 43 Linux load balancere ? Jeg spørger fordi du jo tilsyneladende må arbejde der, og da du selv bringer det op må det jo være vigtigt for dig. Faktisk handler den her tråd slet ikke om dig eller din arbejdsplads, så jeg forstår ikke hvorfor vi skal bruge energi på at diskutere det her? (Tekniske diskussioner er altid spændende ... men rette tid og sted ...!)

Fra Skanderborg
Tilmeldt 26. Jun 07
Indlæg ialt: 190
Fra  UnoEuro Webhosting Skrevet kl. 15:19
Hvor mange stjerner giver du? :

Mikkel Mikjær Christensen:
Det har du isoleret ret i, mén det er hverken relevant eller tilfældet her. Det gir ingen mening at sætte en loadbalancer op til 500 domæner ... altså med mindre i ikke har mere end 500kunder? og hvordan hænger det sammen med hostnamed, linux43.unoeuro.com? Har i 43 Linux load balancere ? Jeg spørger fordi du jo tilsyneladende må arbejde der, og da du selv bringer det op må det jo være vigtigt for dig. Faktisk handler den her tråd slet ikke om dig eller din arbejdsplads, så jeg forstår ikke hvorfor vi skal bruge energi på at diskutere det her?
Undskyld, men du starter selv med aflede tråden ved at kalde UnoEuro for et webhotel "af lav kvalitet" fordi du ser der peger 500 domænenavne på en IP-adresse. Noget som absolut intet har med tråden og det oprindelige spørgsmål at gøre. Så er det vel i orden at komme med et modsvar. Jeg hader selv når tråde bliver afledt, så jeg syntes vi skal stoppe her.

Tom Sommer

UnoEuro Webhosting

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 15:44
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Tom Sommer:
du starter selv med aflede tråden ved at kalde UnoEuro for et webhotel "af lav kvalitet"

Nej.

Tom Sommer:
Så er det vel i orden at komme med et modsvar

Nej.

Tom Sommer:
jeg syntes vi skal stoppe her

Hvis du virkelig mente det, skulle du have holdt dig fra at komme med usandheder. Hvis du ikke magter at læse og forstå hvad der bliver skrevet, syntes jeg du skulle blande dig helt udenom.

Alting handler ikke om dig, hvis du er mere i tvivl så skriv til mig privat istedet for det pjat her.

Fra Skodsborg
Tilmeldt 24. Mar 05
Indlæg ialt: 12288
Fra  Amino ApS Hotel Klippen Skrevet kl. 17:13
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 5 person

Kære venner

I er alle meget klogle mennesker og skulle holde jer for gode til at flukneppe hinandens svar.
Tal pænt og vær konstruktive tak.

De bedste hilsner

Martin

 

Tilmeldt 22. Jun 11
Indlæg ialt: 25
Skrevet kl. 17:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 3,0 stjerner givet af 2 person

Hej Hans!

Her er et par forskellige sider du kan bruge:

https://who.is/
http://whois.domaintools.com/
http://whois.net/
http://www.whoishostingthis.com/
http://www.thesaurus.com/browse/whosis


___________________

Mikkel Mikjær Christensen, det lyder som om du har et problem med Zitcom? Nu arbejder jeg hverken for dem eller dig, men du angriber dem da godt nok på en nedladende måde.

Du skulle i stedet bruge din tid på at komme med noget dokumentation for den påstand du skriver i dit første indlæg, i stedet for at hetze folk.

(Beklager jeg går OT, men synes egentligt det er rigtig dårlig stil af dig)

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Holst:
Mikkel Mikjær Christensen, det lyder som om du har et problem med Zitcom

Det ved jeg ikke hvor du har fra, men det passer ikke. Zitcom er en af de mest seriøse all-round-leverandører i Danmark.

Fra København
Tilmeldt 1. Jun 06
Indlæg ialt: 6114
Fra  Mikjaer Consulting ApS Skrevet kl. 22:31
Hvor mange stjerner giver du? :

Jesper Holst:
Du skulle i stedet bruge din tid på at komme med noget dokumentation for den påstand du skriver i dit første indlæg, i stedet for at hetze folk.

Hvilken påstand taler du om? Jeg gav en guide til at grave informationer frem om et givent webhotel, dokumentationen er faktisk vedlagt indlægget?

Fra København
Tilmeldt 9. Nov 13
Indlæg ialt: 28
Fra  Surftown Skrevet kl. 23:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Tom Sommer:
Uden at skulle grave op i en gentagende diskussion her på Amino... så fortæller antallet af domæner, der peger på en IP, intet om hvor mange webhoteller der er på en server, hvor mange ressourcer serveren har, eller hvor mange webservere der ligger bag en IP adresse (load balanced). Så din antagelse er en smule diffus.

Jeg kan kun give Tom ret. Et opslag på f.eks. Netnationen, og antallet af domæner, fortæller ikke ret meget om serveren siden er hostet på.

Derudover er det da en lidt hård beskyldning, at kalde webhoteller for 'lav kvalitet'. Faktisk vil jeg nok argumentere for det modsatte: Hvis man ikke ved så meget om hvordan man opsætter og vedligeholder servere, så er webhoteller et rigtig godt alternativ, da den enkelte webhost sørger for netop de opgaver.  :-)

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 09:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Tak til de, der svarede på det, jeg spurgte om.
Jeg fandt lynhurtigt den oplysning, jeg havde brug for i den konkrete sag - helt uden at tage stilling til alt muligt andet.
Der er ikke behov for flere svar i denne tråd

Venlig hilsen

Hans 

Side 3 ud af 3 (29 indlæg)