Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Betalingsløsning og indskrivning i firmaet?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Fra  The Old Groomers Skrevet kl. 12:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino!

Min partner og jeg står og skal lancere vores første webshop i november. Men vi har lige et par spørgsmål som jeg håber i vil hjælpe med.

Vi skal have en betalingsløsning for webshoppen. Vi hælder en del til ePay eller quickpay. Hvad vil i forslå - Hvad ville være bedst i jeres øjne?

Og vi vil rigtig gerne indskrive vores private telefoner i firmaet. Hvordan skal vi indskrive det i firmaet? Er der nogle ting vi skal tage højde for hvis vi indskriver vores private telefoner i firmaet?

Mvh
Oliver Kusk 

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 12:16
Hvor mange stjerner giver du? :

oliverkusk:
Vi hælder en del til ePay eller quickpay. Hvad vil i forslå - Hvad ville være bedst i jeres øjne?
prøv evt at lægge jeres forventede antal salg + snit pris ind her wwww.kortgebyr.dk 

oliverkusk:
vi vil rigtig gerne indskrive vores private telefoner i firmaet. Hvordan skal vi indskrive det i firmaet? Er der nogle ting vi skal tage højde for hvis vi indskriver vores private telefoner i firmaet?
 

I skal så betale dem i virksomheden ved at købe dem af jer selv formelt - til markedspris - eller købe andre og så skal I betale skat af fri telefon hvis telefonen bare en gang er med hjem - så I har en samlet udgift i firma efter skat og privat på noget der ligner 2-2600 kr afhængig af hvordan fordeling firma/privat er momsmæssigt.

Her ser I hvordan i indberetter skat af fri telefon med + 2600 kr på jeres indtægt og hvad det indebærer http://johnhannover.blogspot.dk/2014/01/skat-fri-telefon.html   og her ser I hvordan i SKAL dele momsen (skat er over det punkt ved ting som de kan regne ud bruges både privat/firma) http://johnhannover.blogspot.dk/2013/12/aktiver-kbt-til-blandet-brug-privat-og.html 

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 12:40
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge er rigtig fine men vi bruger næsten altid Epay til vores klienter. Det er mere brugervenligt :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Fra  The Old Groomers Skrevet kl. 12:46
Hvor mange stjerner giver du? :

Men tak for rigtig fint svar. Jeg vil kigge på det. Mange tak for hjælpen! :-)

Mvh
Oliver Kusk 

Tilmeldt 26. Dec 13
Indlæg ialt: 6
Fra  The Old Groomers Skrevet kl. 12:48
Hvor mange stjerner giver du? :

Mange tak for det gode råd. Jeg vil kigge på det. :-)

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)