Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Bigcartel?

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 10:44
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej.

Jeg er i fuld gang med at producere nogle T-Shirts som jeg gerne vil sælge på en webshop. Dog vil jeg meget gerne høre om nogen har tid til at hjælpe mig med hvad jeg skal være opmærksom på og evt. hvad jeg skal have ordnet inden jeg sætter hjemmesiden i gang.

Jeg har tænkt på Bigcartel, som har en gratis service med op til 5 produkter, og da jeg kun har 3 produkter til salg, passer det fint til mig. Dog vil jeg lige høre hvad det kræver, bl.a. samarbejde med Paypal osv. :)

Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 11:59
Hvor mange stjerner giver du? :

Sprizzrn:
hvad jeg skal være opmærksom på og evt. hvad jeg skal have ordnet inden jeg sætter hjemmesiden i gang.
Det var godt nok lidt af et meget generelt spørgsmål. Du må nok være lidt mere specifik. Mener du driftsmæssigt, regnskabsmæssigt, hjemmeside-teknisk, betalingsmæssigt eller noget helt femte?

Tilmeldt 27. May 13
Indlæg ialt: 180
Fra  ADI Skrevet kl. 07:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Der kræver bare at du oprette en konto hos PayPal med dit kontokort og tilknytter den til din BigCartel. Det er super nemt og det fungere fint. 

Vil lige sige at kunder også kan betale med Visa, Mastercard osv.. via Paypal, så kunder ikke SKAL have PayPal for at købe din t-shirts...

Mvh.

Dennis

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)