Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Brug af microsite eller firmahjememside til ekstra ydelser

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 3. Oct 14
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Aminoer

Jeg kommer fra FC Beton der producerer forskellige produkter i beton som havefliser, belægningssten, støttemursten, lecablokke osv. Vi producerer også færdigbeton, mørtel og lignende. Alt dette hænger godt sammen i en fælles pakke, men vi har også et par andre mindre services som vi gerne vil sælge men vil gerne have lidt råd med på vejen hvordan vi gør det bedst.

Eksempelvis har vi mulighed for at tilbyde hjælp med snerydning i og omkring Aalborg, hvilket er et stykke fra alle vores produkter i beton som både adskiller sig ved produktet men også i forhold til vores geografiske målgruppe.

Vi har opsat et microsite på http://www.snerydning-aalborg.dk/ hvor vi kan brande den del helt uden alt det andet (Der er ikke set på design af siden endnu, så det behøver i ikke kommentere på), men vil det give mere mening at vi samler alle vores ydelser på vores side fc-beton.dk og udbygger informationen på denne side http://www.fc-beton.dk/snerydning_540.html ?

Hvad mener i vil være den bedste strategi i forhold til at markedsføre en så anderledes service end vores hovedprodukt beton?

Fra Viby J
Tilmeldt 6. Feb 09
Indlæg ialt: 549
Skrevet kl. 10:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Rene FC Beton:

men vil det give mere mening at vi samler alle vores ydelser på vores side fc-beton.dk og udbygger informationen på denne side http://www.fc-beton.dk/snerydning_540.html ?

Jeg ved ikke om den ene løsning nødvendigvis er bedre end den anden, men personligt ville jeg nok adskille de 2 ting lidt.

Syntes sagtens du på fc-beton kan gøre kunderne opmærksom på, at i tilbyder ekstra services, og at du evt. kort opridser disse services, såsom snerydning. Men så ville jeg linke til snerydning-aalborg.dk for uddybende information, artikler, nyheder, tilbud, priser mm. omkring snerydning.

Hvis du i forvejen har en del besøgende på fc-beton, er det jo fint at gøre dem opmærksom på din ekstra snerydnings-service, og trække lidt på disse besøgende. Men hvis jeg søger på snerydning (i Aalborg området), og får fc-beton som resultat, vil jeg nok ikke som det første kunne se sammenhængen med snerydning. Ved at samle alt om snerydning på ét site, bliver det i min verden mere overskueligt, og så og sige "relevant" for min søgning. Og dit domænenavn snerydning-aalborg er jo rigtig godt, og siger jo meget i sig selv. 

På snerydnings-siden kan du så evt. linke retur til fc-beton, ex. til produkter som strøsand. 

Så kort fortalt: jeg ville nok adskille de 2 sider, men samtidig koble siderne sammen med relevante links

Held og lykke med det :) 

Fra Nørresundby
Tilmeldt 6. Oct 14
Indlæg ialt: 6
Fra  Fat Kid Skrevet kl. 09:13
Hvor mange stjerner giver du? :

Altså personligt synes jeg sagtens, at I kunne vise jeres "ekstra services" frem på FC-beton.dk (hvilket i øvrigt, er en møg lækker opsat side- dejlig at se og navigere rund på). Det er jo trods alt, en service i som firma tilbyder jeres kunder.

Derudover, gør det bestemt heller ikke noget at i har lavet snerydning-aalborg.dk- det gør det måske lidt nemmere for folk at finde jer på f.eks. Google.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)