Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Laver noget andet på min lærerplads

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 23. Jul 14
Indlæg ialt: 10
Skrevet kl. 20:17
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Amino

Jeg er i lærer som grafiker - men igennem et års tid har jeg gået 70% på lageret som er noget helt tredje at lave fordi de mangler mandskab dernede. Kan det nogen sinde være mit problem og hvordan kan jeg forholde mig til det.

Jeg kunne forstå hvis det drejer sig om 1 gang om ugen, men det er næsten dagligt? Kan jeg tillade mig at sige at det gider jeg ikke og at de bare må ansætte nogle eller selv gå ned og hjælp til, da jeg ikke er ansat til det. 

Bh

Fra København
Tilmeldt 4. Oct 14
Indlæg ialt: 15
Skrevet kl. 12:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej

Jeg vil sige at det er et ret stort problem, da din arbejdsgiver misligeholder din kontrakt og at du formentligt ikke rigtigt får noget ud af dit forløb hos dem. Umiddelbart ville jeg tage kontakt til din skole, som kan hjælpe dig med det juridiske. Håber i kan finde ud af noget sammen, for det er en skod situation at stå i for dig. :( Held og lykke.

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 17:25
Hvor mange stjerner giver du? :

jeg mener at man engang imellem skal acceptere at være på lageret. Men det lyder bestemt som om det har taget overhånd for dig. Tag en snak med din arbejdsgiver først på en pæn måde. Kan være de godt kan se problemet fra din side. Og ellers gør som Joakim skriver og tag kontakt til din skole.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 20:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Det må ikke være hovedparten af din arbejdsopave at være på lager når du er i lære som grafiker selvfølgelig kan det forekomme. Du skal gøre din chef opmærksom på det, har selv været i lære et sted hvor jeg 66% af min uddannelse ikke lavede andet end arbejdsmandens opgaver hvilket resulterede i jeg ikke har oplært de grundlæggende ting og derfor i dag ikke bruger min uddannelse (af samme årsag mistede jeg også lysten)

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)