Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tillade mig at gå i navy blå blazer til dagligt?

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)
Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 09:50
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 2 person

Hans Stokholm Kjer:

Som 16 årig kan du ikke tillade dig at vælge tøj fra de voksnes garderobe.
Du må vælge dig en stil som passer til unge.
Vælg f.eks. mellem street, skater, gangsta, hipster, hippie eller andre ungdomsstilarter.

Blazeren må du gemme indtil du er for tyk til, at den passer.
Og jeans er helt ude. Det er sådan noget, vi på knap 50 bruger, når vi vil ligne nogen på 30.

I det hele taget skal du ikke komme og tro, at du er noget særligt, for det er du ikke.
Du er bare endnu en forkælet skoleelev, der vil være "ÅH SÅ SPECIEL".

DROP DET!
VÆR DOG FOR HELVEDE DET, DU ER - NEMLIG EN SNOTHVALP.

Du skal ikke tro, du kan lære de andre noget om påklædning og opførsel.
Følg med flokken og vær tilfreds.
Din blazertid skal nok komme, hvis bare du er flittig og får nogle ordentlige karakterer og en uddannelse. 

TAG DIG DOG SAMMEN.

Hvad er der galt med Hummelbukser fra den lokale fodboldklub?
Vil du også til at frisere dig.

OK - hvis du bliver blot en lille smule provokeret af dette, så stik mig en finger og gå i det, du har det bedst med.
Hvis du lader dig styre af, hvad jeg skriver herover - så fortjener du ikke din blazer. 

Hans 

Kære Hans,

Der står i din fine signatur, at du arbejder med kommunikation??? 

Jeg må ærligt tilstå, at jeg ikke ser megen "kommunikator" i dit indlæg, ej heller en normal kommunikators måde at "provokere" - som jeg i dit indlæg forstår, at du gerne selv vil udtrykke dig! Som en "provokerende kommunikator"??? 

Jeg er selv "kommunikator" (dog juridisk) og jeg synes ærligt talt, at dit indlæg og budskab er plat, intetsigende og ja, direkte ubegavet! 

Jeg taget INGEN debat om "blazeralder" - men derimod at du frarøver en ung mand sine drømme og holdninger på en fuldstændig respektløs måde! 

Det er VIRKELIG dårlig kommunikation!!! Og det hører ingensteds hjemme på en portal for iværksætterdrømme!

God lørdag! 

Tilmeldt 19. Oct 08
Indlæg ialt: 1822
Skrevet kl. 10:02
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trusted Partner:
Det er VIRKELIG dårlig kommunikation!!! Og det hører ingensteds hjemme på en portal for iværksætterdrømme

Hele Hans' indlæg er selvfølgelig ment humoristisk og (selv)ironisk, hvilket egentlig burde være klart for enhver, der læser det hele igennem.

For dem, der ikke orker (eller forstår) det, vil jeg sige: Du behøver egentlig kun at læse de sidste tre linjer af Hans' indlæg for at se, hvad han egentlig mener. Sådan en supervisor/mentor havde jeg også, da jeg startede og hans provokerende og sjove udmeldinger står klokkerent for mig endnu, her efter over 11 år som selvstændig.

Tilmeldt 24. Nov 10
Indlæg ialt: 183
Skrevet kl. 10:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Trusted Partner:

Hans Stokholm Kjer:

Som 16 årig kan du ikke tillade dig at vælge tøj fra de voksnes garderobe.
Du må vælge dig en stil som passer til unge.
Vælg f.eks. mellem street, skater, gangsta, hipster, hippie eller andre ungdomsstilarter.

Blazeren må du gemme indtil du er for tyk til, at den passer.
Og jeans er helt ude. Det er sådan noget, vi på knap 50 bruger, når vi vil ligne nogen på 30.

I det hele taget skal du ikke komme og tro, at du er noget særligt, for det er du ikke.
Du er bare endnu en forkælet skoleelev, der vil være "ÅH SÅ SPECIEL".

DROP DET!
VÆR DOG FOR HELVEDE DET, DU ER - NEMLIG EN SNOTHVALP.

Du skal ikke tro, du kan lære de andre noget om påklædning og opførsel.
Følg med flokken og vær tilfreds.
Din blazertid skal nok komme, hvis bare du er flittig og får nogle ordentlige karakterer og en uddannelse. 

TAG DIG DOG SAMMEN.

Hvad er der galt med Hummelbukser fra den lokale fodboldklub?
Vil du også til at frisere dig.

OK - hvis du bliver blot en lille smule provokeret af dette, så stik mig en finger og gå i det, du har det bedst med.
Hvis du lader dig styre af, hvad jeg skriver herover - så fortjener du ikke din blazer. 

Hans 

Kære Hans,

Der står i din fine signatur, at du arbejder med kommunikation??? 

Jeg må ærligt tilstå, at jeg ikke ser megen "kommunikator" i dit indlæg, ej heller en normal kommunikators måde at "provokere" - som jeg i dit indlæg forstår, at du gerne selv vil udtrykke dig! Som en "provokerende kommunikator"??? 

Jeg er selv "kommunikator" (dog juridisk) og jeg synes ærligt talt, at dit indlæg og budskab er plat, intetsigende og ja, direkte ubegavet! 

Jeg taget INGEN debat om "blazeralder" - men derimod at du frarøver en ung mand sine drømme og holdninger på en fuldstændig respektløs måde! 

Det er VIRKELIG dårlig kommunikation!!! Og det hører ingensteds hjemme på en portal for iværksætterdrømme!

God lørdag! 

Jeg er selv "kommunikator" (dog juridisk) - Måske er det der den går galt, i dette tilfælde er det ikke hvad der står der gælder. Men derimod alt det mellem linjerne. 

Tilmeldt 27. Nov 11
Indlæg ialt: 327
Fra  BilligstBredbånd.dk Skrevet kl. 10:24
Hvor mange stjerner giver du? :

Som "kommunikator" burde du måske blive bedre til at læse, hvad han siger, og ikke hvad der står :)

Tilmeldt 6. Sep 12
Indlæg ialt: 317
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Charly Olsen:
Som "kommunikator" burde du måske blive bedre til at læse, hvad han siger, og ikke hvad der står :)

Jeg er "kommunikator" nok til at beklage, at jeg i dette tilfælde var for hurtigt ude og replicere.

Efter nærmere gennemlæsning kan jeg faktisk godt se samt forstå, at Hans blot er ironisk.Smile

God lørdag

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:24
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Trusted Partner:
Efter nærmere gennemlæsning kan jeg faktisk godt se samt forstå, at Hans blot er ironisk.Smile

Det er rigtigt, at mit indlæg var ment ironisk.
Men for nu at skære det lidt ud i pap, er der faktisk en seriøs bagside.
Jeg bliver et sted i tråden kritiseret for at sige sådan noget på et site for iværksætterdrømme.

Helt ærligt. Hvis jeg seriøst havde ment, at knægtens tøjvalg kunne have en negativ indflydelse for hans muligheder, så skulle jeg da sige det - også selvom alle andre mener, at alle bare skal leve deres drømme ud.

Hvis nogen tror, at man bliver en god og dygtig iværksætter af udelukkende at blive klappet på skulderen, så tager I fejl. Som iværksætter løber man gang på gang ind i modstand, og man løber ind i idioter, som ikke kan se det geniale i ens ideer og adfærd. Disse idioter (og sådan en rolle spillede jeg ganske rigtigt i mit indlæg) er overalt og nogle gange kommer man længst ved at føje dem - andre gange ved at trodse dem. Det er en balancegang.

Jeg syntes, at denne tråd begyndet at stinke af rygklapperi i usund grad - derfor fik I lige et skud fra hoften fra en sur, gammel mand.

Håber, det trods alt har vakt til eftertanke.

Venlig hilsen

Hans 

Side 3 ud af 3 (26 indlæg)