Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Kan jeg tillade mig at gå i navy blå blazer til dagligt?

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)
Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 13:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Hey!

Ja selvfølgelige kan du det, det er jo din krop, og dit valg :-D

Personligt synes jeg selv det er mega fedt når folk er formelt klædt på, så jeg siger go for it!!!! :-D

Udanset alderen kan man altid gå i blazer :-D

Dog synes jeg du burde købe flere end én, da du skal have lidt at skifte mellem, ellers for man et dårligt indtryk (personlig mening)

P.S. Du skal være FU*KING ligeglad med hvad andre tænker, ellers kommer du aldrig nogen steder :-D

Fra Odense S
Tilmeldt 11. Nov 07
Indlæg ialt: 215
Fra  CheapGear Skrevet kl. 13:48
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Suit Up!

Smartphone og tablet tilbehør med gratis fragt & dag-til-dag levering. Køb dit iPhone 5S Cover hos CheapGear.dk

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 14:14
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 3 person

Som 16 årig kan du ikke tillade dig at vælge tøj fra de voksnes garderobe.
Du må vælge dig en stil som passer til unge.
Vælg f.eks. mellem street, skater, gangsta, hipster, hippie eller andre ungdomsstilarter.

Blazeren må du gemme indtil du er for tyk til, at den passer.
Og jeans er helt ude. Det er sådan noget, vi på knap 50 bruger, når vi vil ligne nogen på 30.

I det hele taget skal du ikke komme og tro, at du er noget særligt, for det er du ikke.
Du er bare endnu en forkælet skoleelev, der vil være "ÅH SÅ SPECIEL".

DROP DET!
VÆR DOG FOR HELVEDE DET, DU ER - NEMLIG EN SNOTHVALP.

Du skal ikke tro, du kan lære de andre noget om påklædning og opførsel.
Følg med flokken og vær tilfreds.
Din blazertid skal nok komme, hvis bare du er flittig og får nogle ordentlige karakterer og en uddannelse. 

TAG DIG DOG SAMMEN.

Hvad er der galt med Hummelbukser fra den lokale fodboldklub?
Vil du også til at frisere dig.

OK - hvis du bliver blot en lille smule provokeret af dette, så stik mig en finger og gå i det, du har det bedst med.
Hvis du lader dig styre af, hvad jeg skriver herover - så fortjener du ikke din blazer. 

Hans 

Fra Vipperød
Tilmeldt 6. Apr 14
Indlæg ialt: 67
Skrevet kl. 20:39
Hvor mange stjerner giver du? :

Hans Stokholm Kjer:

Som 16 årig kan du ikke tillade dig at vælge tøj fra de voksnes garderobe.
Du må vælge dig en stil som passer til unge.
Vælg f.eks. mellem street, skater, gangsta, hipster, hippie eller andre ungdomsstilarter.

Blazeren må du gemme indtil du er for tyk til, at den passer.
Og jeans er helt ude. Det er sådan noget, vi på knap 50 bruger, når vi vil ligne nogen på 30.

I det hele taget skal du ikke komme og tro, at du er noget særligt, for det er du ikke.
Du er bare endnu en forkælet skoleelev, der vil være "ÅH SÅ SPECIEL".

DROP DET!
VÆR DOG FOR HELVEDE DET, DU ER - NEMLIG EN SNOTHVALP.

Du skal ikke tro, du kan lære de andre noget om påklædning og opførsel.
Følg med flokken og vær tilfreds.
Din blazertid skal nok komme, hvis bare du er flittig og får nogle ordentlige karakterer og en uddannelse. 

TAG DIG DOG SAMMEN.

Hvad er der galt med Hummelbukser fra den lokale fodboldklub?
Vil du også til at frisere dig.

OK - hvis du bliver blot en lille smule provokeret af dette, så stik mig en finger og gå i det, du har det bedst med.
Hvis du lader dig styre af, hvad jeg skriver herover - så fortjener du ikke din blazer. 

Hans 

Begynde faktisk at trække lidt på smilebåndet ;) Tak for et godt grin.

Og igen mange tak til jer andre, jeg gik for første gang med den i dag. Folk kom selvfølgelig med forskellige meninger.

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:06
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 2,3 stjerner givet af 3 person

Hej Hans!

Nu har jeg læst dit indlæg, og jeg synes det er rimeligt arrogant sagt "Som 16 årig kan du ikke tillade dig at vælge tøj fra de voksnes garderobe."

Hold nu k*ft, hvis han har lyst til at gå i blazer, så lad ham dog forhelvede....

Lad os lige prøve at opretholde den objektive synesvinkel her....

Lad os tage udgangspunkt i et dilemma..

Hvem vil du helst handle med?

En såkaldt hipster ? eller en person som kommer i et suit?

Personligt vil jeg sgu helst gøre det med personen som kommer i et suit, idet han virker mere troværdig, og mere ambitiøs, end hispteren.

(jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan her?)

Og jo, førstehånds indtryk er ekstremt vigtigt. Ifølge undersøgelser så bedømmer folk i løbet af de første 8 sekunder, om de kan lide personen eller ej...

Og hvis man skal gå ud fra dette, hvorfor så ikke gøre det så godt som man nu kan ?

Dette kan være hvad som helst, det kan være at læren får et bedre indtryk af ham som person, hvis han er mere stilet ?

Personligt foretrækker jeg lære som kommer i en blazer, idet de virker mere troværdig, end den gennemsnitlige kedelige lære.

Derudover citere jeg lige "Følg med flokken og vær tilfreds" hva' fuck ? tænker jeg bare ?

Hvem fuck gider at følge flokken, det er sgu da bare fucking kedeligt!

Altså det du indirekte siger er, at hvis alle sprang ud fra en bro, så ville du også gøre det ?

(fedt liv)

Jeg synes personligt du bruger dit ordvalg, og dine hændelser forkert. 

i stedet burde du have skrevet noget i retningen med " ikke bliv for hurtigt voksen, nyd din ungdom" og ikke "DROP DET!
VÆR DOG FOR HELVEDE DET, DU ER - NEMLIG EN SNOTHVALP." 

Hvis der nogen her der er en snothvalp, så er det ihvertfald dig!


Fra Aalborg
Tilmeldt 6. Oct 12
Indlæg ialt: 1221
Fra  ZenzIOT ApS Skrevet kl. 21:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Ivan:

Hej Hans!

Nu har jeg læst dit indlæg, og jeg synes det er rimeligt arrogant sagt "Som 16 årig kan du ikke tillade dig at vælge tøj fra de voksnes garderobe."

Hold nu k*ft, hvis han har lyst til at gå i blazer, så lad ham dog forhelvede....

Lad os lige prøve at opretholde den objektive synesvinkel her....

Lad os tage udgangspunkt i et dilemma..

Hvem vil du helst handle med?

En såkaldt hipster ? eller en person som kommer i et suit?

Personligt vil jeg sgu helst gøre det med personen som kommer i et suit, idet han virker mere troværdig, og mere ambitiøs, end hispteren.

(jeg ved ikke om jeg er den eneste der har det sådan her?)

Og jo, førstehånds indtryk er ekstremt vigtigt. Ifølge undersøgelser så bedømmer folk i løbet af de første 8 sekunder, om de kan lide personen eller ej...

Og hvis man skal gå ud fra dette, hvorfor så ikke gøre det så godt som man nu kan ?

Dette kan være hvad som helst, det kan være at læren får et bedre indtryk af ham som person, hvis han er mere stilet ?

Personligt foretrækker jeg lære som kommer i en blazer, idet de virker mere troværdig, end den gennemsnitlige kedelige lære.

Derudover citere jeg lige "Følg med flokken og vær tilfreds" hva' fuck ? tænker jeg bare ?

Hvem fuck gider at følge flokken, det er sgu da bare fucking kedeligt!

Altså det du indirekte siger er, at hvis alle sprang ud fra en bro, så ville du også gøre det ?

(fedt liv)

Jeg synes personligt du bruger dit ordvalg, og dine hændelser forkert. 

i stedet burde du have skrevet noget i retningen med " ikke bliv for hurtigt voksen, nyd din ungdom" og ikke "DROP DET!
VÆR DOG FOR HELVEDE DET, DU ER - NEMLIG EN SNOTHVALP." 

Hvis der nogen her der er en snothvalp, så er det ihvertfald dig!

Ivan ! - Jeg tror du skal læse det igennem igen, med det glimt i øjet, som det helt sikkert også er skrevet medSmile

Og til trådstarter, hvis du vil gå i Blazer, så gå da i blazer, men akkurat ligesom du skriver, at de andre ikke kan forstå dig, fordi de "bare går i joggingtøj, så skal du nok heller ikke forvente meget forståelse den anden vej omkring.

Så længe du ikke opfører dig snobbet uden at have andet end din blazer at have det i, så tænker jeg vel også at de fleste stopper med at lægge mærke / kommentere på på det.

Fra Kolding
Tilmeldt 11. Sep 14
Indlæg ialt: 87
Skrevet kl. 21:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Simon

Jeg tror du har helt ret Yes

Jeg blev bare lidt "fissefornærmet" som man nu siger.

Jeg prøvede bare at pointere at han bare skulle gøre det, og så være ligeglad hvad folk tænker om ham, og hans tøj stil.

Tilmeldt 20. Apr 07
Indlæg ialt: 16014
30% af profil udfyldt
Skrevet kl. 21:36
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 1,0 stjerner givet af 1 person

Nej... Den skal være grøn

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 23:40
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 2 person

Ivan:
Hvis der nogen her der er en snothvalp, så er det ihvertfald dig!

Yep - and proud of it.

Hans

Tilmeldt 15. Apr 09
Indlæg ialt: 670
Skrevet kl. 00:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Find spændende opskrifter på velkomstdrinks på Drinks.dk 

Side 2 ud af 3 (26 indlæg)