Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

søger industriel designer samt elektroingeniør til udvikling af nyt børneprodukt

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Valby
Tilmeldt 15. Sep 08
Indlæg ialt: 1
Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej kære Amino brugere

Håber i kan hjælpe os med nedenstående.

Min kone og jeg er i gang med opstarten af en forhåbenligt større virksomhed. I den forbindelse søger vi en industriel designer som kan hjælpe os med at få visualiseret ideen. Vi kan afregne løbende eller indgå et evt. partnerskab, hvis der er interesse og kemi til det.

Vi søger ligeledes en elektroingeniør til at hjælpe os med at sammensætte de rigtige komponenter til produktet. i samme ånd som ovenstående kan vi enten afregne eller indregne i projektet.

Ideen er et børnekoncept lavet i træ/metal. produktet skal mekanisk kunne transformere sig til 3 forskellige indstillinger. Der er desuden brug for indblik i lyd og lys da dettte skal inkorporeres i produktet. Produktet skal laves i gennemført kvalitet og laves som en produkt der holder i generationer.

Vi er forældre til 4 børn og arbejder selv i salg og markedsføring branchen. Håber der er nogen der kender nogen eller selv syntes ovenstående lyder interessant. 

Mvh.

Teis Miller

Fra nasielsk
Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 68
Fra  Nordmet sp. z.o.o. Skrevet kl. 15:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teis,

Vi producerer højkvalitets lamper i metal bla. og har også med træ og gøre iblandt.

Kender måske en dansker der kan hjælpe med lyden, vedr. lys så er det jo et vidt begreb.

Du kan sende mere info på cw@nordmet.pl

Vi er dansk produktionsvirksomhed i Polen.

Med Venlig Hilsen christian westergaard

Fra Århus
Tilmeldt 9. Jul 06
Indlæg ialt: 37
Skrevet kl. 21:45
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Teis

Jeg kan evt. være behjælpelig med visulisering/produktudvikling.

jeg arbejder til daglig som designer/produktudvikler, og har en baggrund som industriel designer - og opgaven lyder meget spændende. Du er velkommen til at se andre af mine projekter på www.reneborup.dk

Hvis det har interesse er du meget velkommen til at kontakte mig

Mange hilsner

Rene Borup-Jensen

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)