Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Sager om ophavsret - Vi håndterer sager efter No cure No pay princippet

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Jun 07
Indlæg ialt: 14994
Fra  Cosmos Co Customfit.eu Skrevet kl. 13:51
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Som de fleste sikkert ved herinde, så fik jeg en masse tekster kopieret i 2013, og det er også fortsat i 2014. Efter en flere startende retssager + en fuldendt retssag, skrev jeg en masse guides til, hvordan folk selv kunne håndterer en småsag med krænkelser af ophavsretten. Læs alle indlæg her.

Jeg har fået rigtig mange henvendelser i 2013, og endnu flere her i 2014, hvor folk har spurgt, om jeg ikke ville tage deres sag. Men pga manglende tid og ressourcer, har jeg desværre indtil nu afvist de fleste. Men de mange henvendelser har sat nogle tanker igang, som jeg har arbejdet lidt med i de sidste par måneder, og det har nu ført til lanceringen af en ny service. Nemlig Not Allowed!

Not Allowed tilbyder en No cure No pay løsning, hvor du kender omkostningerne på forhånd. Vi tager 35% af det sagen indbringer i honorar, og det er uanset, hvor langt sagen måtte gå. Der er ingen skjulte gebyrer, og der kommer ingen uforudsete ekstra omkostninger. 35% thats it!*

Vi tager os af alt, fra at kontakte krænkeren til udfyldelse + svar + duplik + tlfmøder med retten. Du kan dermed fokusere på din forretning, mens vi håndhæver din ophavsret!

Så har du fået kopieret dine billeder, illustrationer eller tekster, så kontakt os endelig, måske vi kan hjælpe dig! 

*Kommer en sag for retten, skal du betale de 500 kr, som en småsag koster at starte. Men du får disse penge retur, når sagen er vundet :)

Billige designer Solbriller hos Customfit.eu

Tom Ford Solbriller -- Lacoste -- Carrera - Oakley - Chloe mm. Alt er på lager! Leveringstid 1-3 dage til DK.

Naturprodukter fra Cosmos Co. Argan olie - Kaktus olie - Grønt ler mm.

Link til Amino ekspertbloggen, hvor jeg skriver om lidt af hvert...

Side 1 ud af 1 (1 indlæg)