Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode råd til Url i browser søges

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)
  • 1
Fra Karlslunde
Tilmeldt 27. Jul 09
Indlæg ialt: 105
Fra  FirmagaveXperten Skrevet kl. 13:16
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle SEO eksperter. Jeg er i skrivende stund ved at få udviklet en landingspage i form af en html side, som skal sende trafikken videre fra Google adwords og ind til min hovedside...Spørgsmålet lyder om det giver god SEO værdi, hvis url hedder eks. www.nissehuer.dk/landingpage/nissehuer altså, brug af selve domænenavnet 2 gange i browseren? Jeg har hørt at Google læser ens side oppefra og det giver mening, hvis man nævner domænenavnet på siden flere gange. Gerne så højt som muligt på siden, men højst 4-5 gange er det korrekt? 

Mvh. Henrik

Tilmeldt 29. Jul 12
Indlæg ialt: 257
Fra  FixApple Skrevet kl. 13:30
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Henrik,

Er ikke sikker på jeg forstår dit spørgsmål helt korrekt, men prøver at svare alligevel. 

Det er vigtigt for google, at det er nemt for brugeren. Jo nemmere du gør det for brugeren at forstå, jo nemmere vil google have ved at forstå din side, og give den værdi derefter.

Det er godt at bruge underkategorier, såsom www.side.dk/huer/nissehue, men ikke www.side.dk/tekstil/tøj/huer/nissehuer/sortnissehue. Der er en grænse for hvor det kræver for meget af brugeren til at finde frem til den korrekte side, og google ranker derefter.

Ang. hvor ofte du bruger dit søgeord i url'en, så gør det ikke den store forskel, da google ikke vægter url'en så tungt længere.

Tilmeldt 16. Sep 14
Indlæg ialt: 21
Fra  CMSSupporter.com - billig online problemløsning til dit CMS Skrevet kl. 15:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvis du satser på adwords er det vel ligemeget med SEO? Ved adwords handler det om Quality Score i stedet for dint SEO "tricks".

Hvis du samtidig vil have siden optimeret til SEO, så synes jeg argumentet for url skal være at det skal være nemt og genkendeligt i søgemaskinens oversigt. Det vil sige at hvis man søger på "nissehuer" så vil denne tekst stå i titlen, i din url og i din metabeskrivelse, og den vil være fremhævet alle steder. 

Lad vær med at hold dig til faste regler omkring antallet af gengivelser pr. side, skriv naturligt til brugeren således de ikke er i tvivl om hvad det her handler om. Brug underoverskrifter og marker tingene op således det bliver nemt at læse. Formålet med landingssiden er nu engang at den skal konvertere ikke nødvendigvis ranke? Det er ikke altid det går hånd i hånd.

Side 1 ud af 1 (3 indlæg)