Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback wanted!

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Fra Allinge
Tilmeldt 9. Jan 09
Indlæg ialt: 1822
Fra  Websitecare Skrevet kl. 16:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Som tidligere nævnt er der noget med teksterne.

* Men jeg synes også i skal få set på det logo. Nu skal jeg ikke bruge VSS ting lige nu, men havde jeg søgt på google og landet på jeres side, så var jeg væk med det samme. Kun på grund af jeres skrigende grønne logo. Ville også forvente at i havde brugt blå farver, når det nu er noget med VVS...

* Jeres meun punkter synes jeg heller ikke er så fantastisk godt lavet, de er meget små i forhold til resten. Større tekst på dem (2x eller sådan noget), mere luft omkring det. Smid eventuelt søgefunktionen ned i samme højde som menuen, så der er luft omkring logoet også. 

* Dobbelt footer? I har en footer med "følg os på Facebook" og så har i en med nyhedsbrev osv. Synes ikke helt det giver mening at have to footere. Lav den ene om (fjern kontakt oplysningerne fra den og ryk facebook tingenn ned i den "rigtige". Lav de 3 fordele "frit leveret" osv. Om til en fuld bredde med en størrelse af 33% hver. Vil give meget mere luft og gøre det meget mere overskueligt. Så kan den sagtens forblive nede over den rigtige footer uden at ligne en footer også. 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 16:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jacob.

Det kan jeg godt forstå...altså at i sælger mange af dem...det er også billigt.

Jeg ville bare altid søge på VVS nummer, og der finde den ikke noget, det er måske lidt ærgeligt :-)

Nu ved jeg hvor jeg skal sende folk hen, når de begynder at ævle om silvan :-)

Natasha

Fra København SV
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Fra  presfittings.dk Skrevet kl. 17:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Hartmann,

Super godt set, og mange tak, det er nu ændret - det skal være simpelt og nemt og kunne faktisk gøres på en sætning. Det er klart at vi er nød til at kigge kategorier og produkter i gennem for fejl og mangler. dog en længere process. Men du har 100 % ret og tak. :-)

Fra København SV
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Fra  presfittings.dk Skrevet kl. 17:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Og du kan få 5 % på værktøj - skal du have en rabatkode. Alle elsker værktøj!!

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 21:22
Hvor mange stjerner giver du? :

Jakob Bang:

Og du kan få 5 % på værktøj - skal du have en rabatkode. Alle elsker værktøj!!

Ohh Tak, men jeg tror at min kære husbond får nervøse trækninger hvis jeg begynder at købe vvs-værktøj. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)