Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Feedback wanted!

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Fra København SV
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Fra  presfittings.dk Skrevet kl. 12:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Kære Alle,

Vi har netop oprettet vores første webshop. Vi er derfor meget interesseret i at høre alle jeres ekspert holdninger til siden, hvad mener i skal optimeres, hvad der ikke skal optimeres, alt kritik har relevans.

Det er klart vi vil gerne vokse på google, samt sørge for at vi opnår en højere konverterings rate.

Sitet er presfittings.dk, som sælger VVS artikler online og direkte via. telefon. Vi adskiller os fra de andre på prisen, samt DK største sortiment af rør og fittings.

Vi glæder os til at høre jeres feedback. 

De bedste hilsner,

Jakob Bang

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 12:18
Hvor mange stjerner giver du? :

Ser rigtig flot og overskuelig ud. Den eneste lille bitte ting der sprang mig I øjnene var at det ikke var helt klart hvilken distributør I ville bruge.

Jeg prøvede at putte en radiator I kurven, og fragten var angivet således

Post Danmark /

Danske fragtmænd

V/langgods

Hvilket lige forvirrede mig lidt. Men det var en meget lille ting på en ellers flot side :-)

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Fra København SV
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Fra  presfittings.dk Skrevet kl. 12:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Super, tak for den - hermed ændret til "kun" Post Danmark.Smile

Tilmeldt 15. May 12
Indlæg ialt: 2491
Skrevet kl. 13:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Tillykke med shoppen.

på siden http://presfittings.dk/content/1-fragtporto skal du lige få nogen til at gennemgå teksten. Det er noget vrøvl der står derGeeked

Generelt skal der lige kigges på tekster. Der er en del ord skrevet hver for sig, som burde være sammensatte, køkken armatur f.eks.

Lækkert værktøj - selvom jeg ikke har en s... forstand på hvad det skal bruges til Big Smile, har bare et eller andet med værktøj!

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 13:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Din største udfording bliver nok, at få folket til at fatte, at du er billigere end billigvvs. Folk valfarter jo også stadig gladeligt i Silvan selvom, at det er kamp dyrt...fantastisk godt brandet.

Synes den ser rigtig fin ud, det eneste der irriterer mig er det samme som irriterer mig på alle sider af samme slags.........man skal så mange klik igennem før man sidder og kigger på produktet, men det kan nok ikke være anderledes.....

Natasha

Fra København SV
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Fra  presfittings.dk Skrevet kl. 14:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha,

Tak for dit feedback, helt enig med de mange klik, det skulle gerne være årsagen til at vi har fixet en top menu med billeder, hvor vi mener man kommer ret langt ned i produktgrupperne med et klik. Jeg tror Google shopping er en god mulighed for at kunderne kan sammenligne priser, så med hensyn til priser er jeg ikke så bekymret.

Fra Aarhus
Tilmeldt 23. Feb 12
Indlæg ialt: 75
Skrevet kl. 14:49
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jakob, 
Jeg synes også du har fået lavet en super fed hjemmeside!

Det eneste jeg lige kan finde noget kritik på, er faktisk toppen af hjemmesiden efter min mening. Jeg kan ikke rigtig finde ud af om det er dit logo eller søgefunktionen jeg ikke helt bryder mig om. Det er mere størrelsen på de to ting i forhold til hinanden, man kunne måske rykke søgefunktionen et andet sted hen eller gøre den en smule mindre og logoet en smule større. 

Men det er selvfølgelig op til jer, men held og lykke med jeres flotte webshop! :)

Venlig hilsen
Mark Rune 

Fra Dragør
Tilmeldt 15. Mar 13
Indlæg ialt: 442
Fra  MD VVS Skrevet kl. 15:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja, måske.....

Jeg prøvede lige en Google søgning på jeres Oras armatur (Det fra forsiden). Den finde 0 hits, på trods af, at jeg tidligere har fundet den manuelt på Billigvvs. Jeg søgte på jeres varenummer. Har ikke lige slået det op hos grossisten, men går ud fra, at jeres varenummer er lig med vvs nummer?

Natasha

Fra København SV
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Fra  presfittings.dk Skrevet kl. 16:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Mark,

Tak for dit svar, og jeg tror du har helt ret, vi har netop fået nogle til at kigge på et redesign af headeren.

MVH

Jakob

Fra København SV
Tilmeldt 5. Feb 11
Indlæg ialt: 14
Fra  presfittings.dk Skrevet kl. 16:14
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Natasha,

Vi har forsøgt at være mere specifikke omkring vores adwords (ikke helt kommet til SEO endnu), dvs. at hvis du skriver en specifik model "Oras electra" så skulle den meget gerne hoppe op på første side.

Det ændre dog ikke på at oras armatur er noget af det vi sælger mest af, sammen med grohe, og det vil vi gerne blive ved med (gerne mere), så nu er der oprettet en ny annonce gruppe, som gør at man kan søge direkte på oras armatur, oras vandhane, oras blandings batt... mm. Tak for de fine svar, det giver altid noget. :-)

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)