Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Gode projekt emner søges

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:00
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej,

Jeg læser markeds kommunikation på Aalborg universitet og skal snart i gang med at skrive semester projekt. Har ikke lyst til at arbejde med et opdigtet problemstilling men ønsker at bruge min tid på noget som er så tæt på virkeligheden som muligt. Jeg kunne godt tænke mig at at høre nogle af jer fantastiske ildsjæle om i gider at sparke noget gnist i det her? Emnet kan brede sig ud omkring kommunikation, marketing og iværksætteri. Mine egne tanker indtil videre har været omkring content marketing og storytelling som værktøj, her mangler jeg dog et paradox eller et "problem". Ellers har jeg også tænkt på muligheden at undersøge hvorfor flere udlændinge end dansker kaster sig ud som iværksætter. Vil være dybt taknemlig for nogle indspark and ideer fra jer. På forhånd tak!

Tilmeldt 25. Oct 14
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 19:42
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej med dig..

Tja, vi starter livlinjen.dk, og skal igang med finansering, frivillige, samt lønnet personale..'

Var det noget at komme igang med ?

Mvh. Martin

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Dobbeltpost... moderator.. slet denne..

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 18. Apr 07
Indlæg ialt: 1508
Fra  GrN.dk Skrevet kl. 09:07
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Nikova.

Crowdsourcing er et varmt emne. Du kan måske kigge nærmere på IdeaHunters.dk.

VH. GrN.dk

IT ++ GrN.dk - Flutter Mobil-Apps, Linux Servere, Webservere Litespeed, Wordpress, Drupal, Laravel, Systemintegrationer, Datakonvertering, Datahentning, Prototypeudvikling, Bash, R-Script, Python.

Tilmeldt 11. Jun 12
Indlæg ialt: 0
Skrevet kl. 12:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for dit forslag. 

Har valgt et andet emne. 

Mvh 

Iva 

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)