Hej alle... Vi er ved at starte nogle kampagner og annoncer op - deriblandt en julekalender/adventskalender. Men.. der er bred uenighed om HVAD der skal være kriteriet for at deltage. Så derfor hører jeg gerne om jeres erfaringer med følgende scenarier - hvad er "god skik" - hvad er hamrende irriterende - og ikke mindst - hvad virker bedst. Vi har primært 2 mål med konkurrencerne. Omtale/omsætning på Facebook og flere modtagere af nyhredbrevet. 1: Tilmelding til nyhedsbrev = deltagelse i konkurrencen. Det giver et dilemma i forhold dem der allerede ER på nyhedsbrevet. Så er det KUN nye modtagere der kan deltage - det udelukker jo så dem der allerede ER tilmeldt da man kun kan tilmelde én gang! En nyhedsbrevsmodtager ønsker nødvendigvis ikke også at deltage i konkurrencen j0. 2: En "tilkendegivelse" på Facebook - "Like" på et specifikt opslag eller evt. kommentar = deltagelse. Vil uden tvivl give den største respons og opmærksomhed...Men vi vil jo gerne have dem ind på nyhedsbrevet? 3: En kombination af 1 og 2 = deltagelse. Man skal kommentere et opslag på FB, men samtidig tilmelde sig nyhedsbrevet. Stor respons og omtale - men problemstillingen er den samme som ved pkt. 1 mht. muligheden for at deltage. Sååå... hvad er jeres erfaringer mht. at det er tilmelding til nyhedsbrev der bestemmer om man deltager. Ifølge e-mærket er dette nemlig ikke "god skik" for en konkurrence og er derfor noget de siger en deltagelse IKKE må være betinget af. |
Betingelser for deltagelse i konkurrence! - Hvilke er bedst?
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)
- 1
Side 1 ud af 1 (1 indlæg)