Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

hjælp til alibaba.com

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 4. Sep 14
Indlæg ialt: 9
Skrevet kl. 10:37
Hvor mange stjerner giver du? :

Som overskriften lyder ! Hvordan finder jeg ud af hvilke sælgere jeg kan handle med og hvilke Jeg skal holde mig fra ?

Fra Roskilde
Tilmeldt 24. Aug 06
Indlæg ialt: 4506
Fra  Istol.dk Skrevet kl. 11:26
Hvor mange stjerner giver du? :

Der er jo ikke nogen magisk opskrift på dette.

Den sikreste måde er at alliere dig med et sourcing firma som også har ansatte i Kina der kan tjekke op på din leverandør. Men selvom du gør det, så kan du stadig ikke vide dig helt sikker...

Det virker nok nemt at importere via internettet, men det er desværre ikke helt det samme som at handle i en online shop i Danmark.... Det gælder foriøvrigt ikke kun når man sourcer via Alibaba - det gælder hele verden! 

En god ide er at blive ekspert på dit område / produkt så du kan stille nogle tekniske spørgsmål. Herudover kan du bede om referencer på andre kunder og kontakte dem for at få leverandøren bekræftet. Slutligt kan du starte med at bede om en vareprøve.

Hilsen Morten

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46446
Fra  John Hannover Skrevet kl. 11:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Alibaba er som en slagt Ebay. Det er en masse kinesere der finder ting til dig. De er ikke producenter som hovedregel men bare nogen der finder ting rundt om hos fabrikker og grossister Du kan ikke være 100% sikker på samme produkt fra gang til gang fra dem alle, så det er trial and error

Pas meget på kopier og vær sikker på at alt er testet efter loven - du kan ikke stole på mærkninger altid - SE LINK

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 26. Sep 14
Indlæg ialt: 236
Fra  Kontorartikler.nu Skrevet kl. 12:23
Hvor mange stjerner giver du? :

Pas på med det. Vi har oplevet at blive snydt. Normalvis vil jeg sige at man da altid kan gennemskue snyd, og man selvfølgelig aldrig betaler forud. Men det lykkedes altså for nogen at få os til at føle sig så trygge at vi betalte enda en slat penge forud.

Køb meget smpt til at starte med, og / eller, gør som ham den anden skriver... Find en agent du kan stole på. Vi kender en som har hans egen agent I asien. Det betaler han 500 kroner om måneden for, g de penge er så rigeligt godt givet ud for ham.

Salg af kontorartikler, samt stort udvalg af emballage. Find det hele på kontorartikler.nu

Side 1 ud af 1 (4 indlæg)