Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hvad skal timelønnen være for en web/tekstmand

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)
Fra Hvidovre
Tilmeldt 13. Aug 14
Indlæg ialt: 2309
Fra  Financial Data Solutions ApS Skrevet kl. 00:00
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

Cookie - John Hannover:
150-400 kr i timen
Jeg vil mene, at et sted mellem 25 og 900 kr. vil være passende :-) 

Spørg ham evt., hvad han får nu på sit arbejde (hvis han vil ud med det) og læg 50% oveni + en flaske rødvin.

Fra 3210 Vejby
Tilmeldt 2. Mar 11
Indlæg ialt: 46429
Fra  John Hannover Skrevet kl. 01:25
Hvor mange stjerner giver du? :

Jørgen Kirkegaard (DataKons ApS - 5054 3971):
Spørg ham evt., hvad han får nu på sit arbejde (hvis han vil ud med det) og læg 50% oveni + en flaske rødvin.
ja så er der da ikke vennetjeneste i det mere - så er det jo rigtigt godt betalt - må håbe der så er firma garanti på

Mine 150-400 kr i timen max er spredt yep - men det skyldes jeg ikke ved om det er en 17 årig selvlært (der er mange dygtige) eller en rutineret "master" i SEO vi taler om -Det er blot udtryk for, at det skal være en vennepris. Synd hvis en helt nystartet - der har fået vennehjælp - og nu vil være god og betale, skal være flov over at gi mindre end vennen måske tjener ved fast arbejde med tillæg af 50% 

En der har gjort det gratis og på forespørgsel siger - kom selv med forslag, venter næppe proff pris med tillæg :)

vh

6 stærke Ivæksætterbøger - e-bøger/paperbacks - letlæste I LINK HER 
Intro til regnskab - og Fradrag - e-bøger letlæste I LINK HER

Min gratis blog www.johnhannover.com 

Tilmeldt 20. Jun 14
Indlæg ialt: 1381
Fra  Arguins Skrevet kl. 10:06
Hvor mange stjerner giver du? :

Begge svar er vel lige gode :), taget i betragtning at der spørges til resultatet af en ligning der kun består af ukendte faktorer :)

Hvorfor sætter du dig ikke sammen med vennen således at I sammen kan komme frem til prisen på denne "vennetjeneste".

Sammen kan I formentlig finde frem til en pris begge parter føler er rimelig. Alternativet ved at den ene part skal fastsætte prisen på "vennetjenesten" er at en af parterne føler sig taget ved næsen.

Fra Sandkrogvej 12, 7790 Thyholm
Tilmeldt 14. Apr 05
Indlæg ialt: 8725
Fra  Kjers ApS Skrevet kl. 10:25
Hvor mange stjerner giver du? :
Gennemsnit 5,0 stjerner givet af 1 person

En erfaren journalist uden økonomisk ansvar og ledelsesansvar tjener mellem 30000 og 40000 om måneden.
Det giver ca. 300 kr. i timen.

Næste gang du tager en kammerat ind til en opgave, gør du klogt i at aftale pris og ansættelsesforhold på forhånd. Det er helt umuligt at regne venneværdien ud.

Når jeg har haft venner med i projekter, har jeg for det meste sikret mig, at jeg i hvert fald betaler dem ordentligt - men så opstår der er problem med forlegenhed. I enkelte tilfælde har venner insisteret på at arbejde gratis for mig. Det er meget vanskeligt at håndtere, fordi der på den måde ikke blot opstår en taknemmelighedsgæld - som jeg sagtens kan håndtere mellem venner - men også en skjult økonomisk gæld, som aldrig kan udredes. 

Mit råd er at betale ham rigeligt - f.eks. lidt mere end han får på sit faste job. Og så gøre ham klart, at næste gang laver I en fast aftale, før opgaven går i gang.

Venlig hilsen

Hans 

Side 2 ud af 2 (14 indlæg)