Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Facebook App Udvikling?

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)
  • 1
Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg har efter egen vurdering fået en genial ide til en facebook app. men aner ikke hvad jeg skal stille op herefter? Jeg vil jo ikke bare give ideen videre til et firma der så kan tjene pengene på den? Men har samtidigt ingen ide om hvordan man udvikler den eller får den integreret og evt. solgt til Facebook? Først og fremmest skal den vel udvikles og måske aller først vurderes af nogle kompetente folk?

Har i nogen kommentarer der kan hjælpe mig videre?

Mvh. Lars

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:27
Hvor mange stjerner giver du? :

Få skrevet alt ned omkring din app - gerne med illustrationer. Derefter skal du finde nogen firmaer eller personer, som kan give dig et tilbud på hvad det vil koste at få udvikle appen. De vil ikke prøve, at stjæle din ide - de lever af at udvikle og ikke at stjæle ideer.

Derudover skal du ikke forvente, at Facebook køber din app. Alt efter hvad du har i tankerne, så skal du have en masse brugere til din app, før den overhovedet har den mindste interesse for Facebook. Du skal også tænke på, at under 1% af alle udviklet apps bliver en succes.

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 24. Oct 13
Indlæg ialt: 2
Skrevet kl. 10:34
Hvor mange stjerner giver du? :

Tak for det.

Hvor finder sådanne personer/firmaer? 

//Lars

Fra København S
Tilmeldt 6. Nov 09
Indlæg ialt: 1364
Skrevet kl. 10:51
Hvor mange stjerner giver du? :

Get your customers to be fans! Collect, display and engage. Go to DUCKSUITE and sign up for early access.

Tilmeldt 9. May 11
Indlæg ialt: 46
Skrevet kl. 13:11
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Lasse,

Jeg har stor erfaring med udvikling af apps. Så hvis du har brug for et tilbud/vurdering af dit projekt så skri en PM.

Mvh Morten

Side 1 ud af 1 (5 indlæg)