Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til effektivisering af fragt, labels ect.

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 01:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Ja skriver samlet salg Per dag ind og ved godt at jeg skal have et revnskabsprogram med API hehe. Men har kun været online i 3 mdr. Så derfor.
Kan man få en god aftale med post Danmark, når man "kun" sender mellem 15-20 pakker afsted om dagen?

Tak for de gode ideer med hensyn til frankeringamaskiner og dvs. Løsninger, må jeg lige få kigget på. For er rigtig, skal stadig lave afsender/modtager labels .

Problemet med at gå over til pakker er at det er meget dyrere og største delen af mine forsendelser ligger på under 2 kg.

Fra Odense
Tilmeldt 3. Dec 09
Indlæg ialt: 391
Fra  Novitas A/S Skrevet kl. 08:33
Hvor mange stjerner giver du? :

Jonas Lindhardsen:

Ja skriver samlet salg Per dag ind og ved godt at jeg skal have et revnskabsprogram med API hehe. Men har kun været online i 3 mdr. Så derfor.
Kan man få en god aftale med post Danmark, når man "kun" sender mellem 15-20 pakker afsted om dagen?

Tak for de gode ideer med hensyn til frankeringamaskiner og dvs. Løsninger, må jeg lige få kigget på. For er rigtig, skal stadig lave afsender/modtager labels .

Problemet med at gå over til pakker er at det er meget dyrere og største delen af mine forsendelser ligger på under 2 kg.

Hej Jonas,

Hvad sælger du? 

Er det et krav, at det skal være med omdeling? Hvis ikke, så tag et kig på www.pakkelabels.dk. Når du sender som pakke, så er der også forsikring og T&T på dine pakker. Derudover kan du som wallartshop foreslår bruge en Zebra labelprinter, og så er hele din proces strømlinet og du kommer til at spare meget tid. Sparet tid er jo også sparet penge :-).

Shipmondo.com | En komplet fragtløsning til din virksomhed.

Fra Kolding
Tilmeldt 5. Sep 09
Indlæg ialt: 523
Fra  All Creative A/S - Vejle Skrevet kl. 18:02
Hvor mange stjerner giver du? :

Den uden tvivl letteste og mest automatiske løsning hedder Consignor.
Dog koster den penge, hvor meget afhænger af hvor meget man vil have af funktioner, og så kræver den at du har en aftale med transportfirmaet (PostDK, GLS osv.)

Consignor kan sættes op til at fungere med et hvilken som helst system der som minimum kan generere en tekstfil med de nødvendige data for hver forsendelse.

Du kan læse mere om det på consignor.dk og jeg svarer gerne på spørgsmål. 

Kim Thranborg / Projektleder hos All Creative A/S / www.allcreative.dk

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 18:10
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil se nærmere på det og om det kan betale sig for mig på nuværende tidspunkt. Men tak for tippet.

Fra Aarhus
Tilmeldt 3. Jul 07
Indlæg ialt: 1987
Fra  MagentoXperten.dk Winkwink.dk Skrevet kl. 18:56
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg vil anbefale dig Magento hvis du skal have lavet en ny shop :-) Det er også nemt nok at udvikle et modul som kan automatisere de udfordringer du har. Du er velkommen til at skrive til kh@magentoxperten.dk hvis du vil vide mere.

Held og lykke med shoppen og god weekend til alle! :-)

Ejer af Winkwink & Magentoxperten. 

Side 2 ud af 2 (15 indlæg)