Hov. Du er ikke logget ind.
DU SKAL VÆRE LOGGET IND, FOR AT INTERAGERE PÅ DENNE SIDE

Hjælp til effektivisering af fragt, labels ect.

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)
Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 23:57
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Alle sammen.

Jeg har en webshop, men synes jeg bruger en masse unødig tid på at pakke , skrive folks adresser, printe ud og købe porto hos postdanmark.

Lige nu sidder jeg manuelt og smider folks adresser ind i word og printer dem ud, klipper dem ud og sætter på og så køber jeg porto via postdanmark som maxibrev (Under 2 kg.) Men det tager meget lang tid.

Så mit spørgsmål går på , om ikke der er en nemmere måde at gøre det på, når man sender ud, som maxibrev (under 2 kg.). Jeg ville ønske jeg bare kunne få modtager og afsender + porto på en label og så printe ud og klister på, men er det muligt, når jeg benytter mig af maxibrev?

Eller har i en måde hvorpå jeg kan effektiviserer processen lidt? Gode ideer tages imod med kyshånd.

Mvh.

Jonas

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 01:20
Hvor mange stjerner giver du? :

Det var da besværligt ;-) Du kan købe en lille label printer, C/P adresse fra din shopsystem, og printe label ud og klistre den på brevet.

 

Fra Roskilde
Tilmeldt 31. May 06
Indlæg ialt: 422
Fra  LivetSomSenior ApS Skrevet kl. 06:32
Hvor mange stjerner giver du? :

Hvilken webshop-platform og hvilket økonomisystem bruger du?

Jeg ejer LivetSomSenior, som forhandler praktiske hjælpemidler til ældre og handicappede - se vores hjemmeside.

Tilmeldt 19. Jun 14
Indlæg ialt: 22
Skrevet kl. 08:03
Hvor mange stjerner giver du? :

Lige nu bruger jeg drupal og mit økonomisystem er dinero.

Men er der ingen mulighed hvor man kan lave en label med afsender/modtager og selve portoen på , så ikke jeg skal printe begge ting ud.

Tænker lidt ligesom en pakkelabel. Hvor der kommer en fin label ud med disse oplysning , som man bare sætter på..

Skal dog siges jeg nok snart skal have ny WebShop og her vil jeg meget gerne have fundet en god løsning, for begynder at komme mange ordre hver dag.

Fra Hellerup
Tilmeldt 17. Sep 13
Indlæg ialt: 7
Skrevet kl. 09:12
Hvor mange stjerner giver du? :

Hej Jonas.

Jeg kan spare dig for en del tid OG penge.. Du kan anskaffe dig en frankeringsmaskine, denne tanker du op 1 gang om måneden (eller efter behov) så ligger der penge på, når du skal have porto på, trykker du på skærmen ud fra den porto du skal bruge og stempler brevet SIMPELT ¨

- OG du kommer til at spare penge,, det Maxi brev u/2 kg. koster vist kr. 58,- med mobilporto/frimærker  dette kan du få med rabat på frankeringsmaskinen til kr, 46,-  der er rabat på ALLE portogrupper.

Ring til mig hvis du vil vide mere 

Vh.

Mads Elgstrøm

DANASTAR ApS

Tlf. 39487200

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:28
Hvor mange stjerner giver du? :

Med en frankeringsmaskine skal du dog stadig printe et Fra og Til label på. Måske kan du slippe for "Fra".

Men hvis du vil slippe HELT for det, så skal du sende alt som pakke. Så få en aftale med PacSoft, og med et plugin til din webshop,

så klikker du én gang også printer den en label ud inkl porto og til og fra adresse. Du vil blive overrasket over priserne, og jeg vil tro at det godt kan betale sig, medmindre alle dine forsendelser vejer under 250 gram.

 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 00:29
Hvor mange stjerner giver du? :

Derudover. Hvordan får du det til at fungerer med Dinero? Der er jo ingen API.

Sidder du virkelig og taster hver enkel faktura ind, hver gang du får et køb?

 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 00:58
Hvor mange stjerner giver du? :

Jeg bruger en zebraprinter og pakkelabels.dk det fungerer rigtigt godt og kan varmt anbefales.

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Tilmeldt 12. Jul 13
Indlæg ialt: 219
Skrevet kl. 01:01
Hvor mange stjerner giver du? :

Martin Zylauv Kristensen:

Jeg bruger en zebraprinter og pakkelabels.dk det fungerer rigtigt godt og kan varmt anbefales.

Må jeg spørge hvorfor du ikke får din egen aftale hos Post DK?

Her er jeg da rimelig sikker på, at du let kan få forhandlet meget bedre priser ;)

 

Fra Ikast
Tilmeldt 4. Jun 14
Indlæg ialt: 359
Fra  Wallartshop.dk Skrevet kl. 01:08
Hvor mange stjerner giver du? :

Skal man ikke op og sende en god portion pakker før at det kan betale sig ?

Jeg har ikke skænket det en tanke endnu da jeg er nystartet :)

Køb Danmarks billigste wallstickers på http://wallartshop.dk CVR numre til firmabil kun 75kr incl fragt 

Side 1 ud af 2 (15 indlæg)